KOFOLA (KFL): Ocena przez Radę Nadzorczą, życiorysy członków - raport 19,20

Zarząd HOOP S.A. podaje do wiadomości publicznej przygotowaną przez Radę Nadzorczą Ocenę Spółki HOOP S.A. w 2003 r. łącznie ze Sprawozdaniem Rady Nadzorczej z wyników badania sprawozdania finansowego Spółki sporządzonego na dzień 31 grudnia 2003 roku oraz sprawozdania Zarządu z działalności Spółki w okresie od 01 stycznia 2003 roku do 31 grudnia 2003 roku.

OCENA PRZEZ RADĘ NADZORCZĄ SYTUACJI SPÓŁKI W 2003 ROKU

Działając na podstawie Statutu Spółki i 18 zasady Dobrych praktyk w spółkach publicznych Rada nadzorcza HOOP S.A. w dniu 17.08.2004 roku przyjęła uchwałę w przedmiocie oceny sytuacji Spółki za rok 2003 o następującej treści:

Reklama

Na podstawie działalności Rady Nadzorczej w 2003 roku, podejmowanych uchwał, przeprowadzonych analiz dotyczących bieżącej sytuacji Spółki w 2003 roku, jak również na podstawie sprawozdania finansowego Spółki wraz z opinią biegłego rewidenta i raportem z badania sprawozdania finansowego, Rada Nadzorcza ocenia sytuację Spółki w roku 2003 jako dobrą.

W 2003 roku Spółka utrzymała pozycję lidera w obszarze produkcji i dystrybucji napojów gazowanych i niegazowanych, utrzymując dynamikę sprzedaży i udział w rynku w poszczególnych segmentach podobnie jak w latach ubiegłych.

Spółka z sukcesem kontynuowała sprzedaż nowych marek w tym szczególnie wody Arctic, której przyrost sprzedaży wyniósł ponad 50% w stosunku do roku 2002.

Z sukcesem sfinalizowano proces oferty publicznej akcji Spółki dla inwestorów instytucjonalnych i indywidualnych . Środki pozyskane w jej wyniku istotnie wpłynęły na poprawę wskaźników finansowych Spółki. Zwiększył się udział kapitałów własnych w finansowaniu majątku oraz znacznie spadł wskaźnik relacji zobowiązań do kapitałów własnych .

W 2003 roku Spółka zakończyła szeroki proces inwestycyjny związany ze zwiększeniem mocy produkcyjnych szczególnie w Zakładzie Produkcyjnym w Grodzisku Wielkopolskim. Zakończenie tego procesu stworzyło Spółce silną bazę produkcyjną składającą się z Zakładów Produkcyjnych w Bielsku Podlaskim, Tychach i Grodzisku Wielkopolskim pozwalającą na planowanie istotnego zwiększenia sprzedaży w latach następnych zarówno produktów własnych jak również marek prywatnych.

Rozszerzeniu możliwości produkcji i zwiększenia sprzedaży produktów HOOP służyło sfinalizowanie w końcu roku 2003 , zakupu 50% udziałów w spółce MEGAPACK prowadzącej działalność na rynku Federacji Rosyjskiej . Tym samym Spółka zrealizowała jeden z głównych celów publicznej emisji akcji.

W 2003 roku Spółka zakończyła proces budowy struktury produkcji i dystrybucji , co wymaga dostosowania metod zarządzania Spółką do nowej sytuacji.

W 2003 roku utrzymane zostały zadawalające wskaźniki płynności finansowej przy zauważalnym spadku rentowności działalności wynikającym głownie ze zwiększenia kosztów działalności, w tym produkcji i kosztów finansowych.

Mając powyższe na względzie Rada Nadzorcza zwraca uwagę na konieczność zwiększenia rentowności działalności Spółki w 2004 roku poprzez dostosowanie kosztów własnych do przychodów ze sprzedaży produktów.

Podsumowując wyniki Spółki w 2003 roku Rada Nadzorcza wskazuje na konieczność dokończenia przez Zarząd Spółki prac nad nową strategią rozwoju Spółki na lata 2005-2007 ze szczególnym uwzględnieniem zwiększenia sprzedaży na rynkach Rosji, Europy Środkowej i Zachodniej.

Przewodniczący Rady Nadzorczej HOOP S.A.

Andrzej Jesionek

SPRAWOZDANIE RADY NADZORCZEJ

HOOP S.A.

z wyników badania sprawozdania finansowego Spółki sporządzonego na dzień 31 grudnia 2003 roku oraz

sprawozdania Zarządu z działalności Spółki w okresie od 01 stycznia 2003 roku do 31 grudnia 2003 roku.

I. Rada Nadzorcza HOOP S.A. na posiedzeniu w dniu 17 sierpnia 2004 roku zapoznała się i dokonała analizy sprawozdania finansowego Spółki za rok 2003, na które składają się następujące dokumenty:

i) wprowadzenie do sprawozdania finansowego,

ii) bilans sporządzony na dzień 31 grudnia 2003 roku , wykazujący po stronie aktywów i pasywów sumę 315.093 tys. zł. (słownie: trzysta piętnaście milionów dziewięćdziesiąt trzy tysiące złotych),

iii) rachunek zysków i strat Spółki za rok obrotowy od dnia 01 stycznia 2003 roku do dnia 31 grudnia 2003 roku wykazujący zysk netto w wysokości 1.413 tys. zł. (słownie: jeden milion czterysta trzynaście tysięcy złotych),

iv) zestawienie zmian w kapitale własnym za rok obrotowy od 01 stycznia 2003 roku do dnia 31 grudnia 2003 roku wykazujące zwiększenie kapitału własnego w kwocie 69.940 tys. zł. (słownie: sześćdziesiąt dziewięć milionów dziewięćset czterdzieści tysięcy złotych),

v) rachunek przepływów pieniężnych za rok obrotowy od 01 stycznia 2003 roku do 31 grudnia 2003 roku wykazujący zmniejszenie stanu środków pieniężnych w kwocie 265 tys. zł. (słownie: dwieście sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych).

vi) dodatkowe informacje i objaśnienia

wraz z opinią biegłego rewidenta - Deloitte Touche Audit Services Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z badania sprawozdania finansowego Spółki za okres od dnia 01 stycznia 2003 roku do dnia 31 grudnia 2003 roku i raportem biegłego rewidenta Deloitte Touche Audit Services Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z badania sprawozdania finansowego Spółki za rok obrotowy 2003.

II. Rada Nadzorcza zapoznała się również ze sprawozdaniem Zarządu z działalności Spółki w okresie od 01 stycznia 2003 roku do 31 grudnia 2003 roku,

III. Zarząd Spółki na podstawie uchwały Rady Nadzorczej nr 37/2003 z dnia 26 listopada 2003 roku zlecił dokonanie badania sprawozdania finansowego Spółki za 2003 rok, biegłemu rewidentowi- Spółce z ograniczoną odpowiedzialnością Deloitte Touche Audit Services z siedzibą w Warszawie. W opinii biegłego rewidenta sprawozdanie finansowe zostało sporządzone we wszystkich istotnych aspektach:

- zgodnie co do formy i treści z wymogami ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości i statutem Spółki, rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 października 2001 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych, z późniejszymi zmianami oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 października 2001 roku w sprawie szczegółowych warunków, jakim powinien odpowiadać prospekt emisyjny oraz skrót prospektu, z późniejszymi zmianami,

- zgodnie z zasadami rachunkowości określonymi tą ustawą i polityką rachunkowości przyjętą przez Spółkę, z zachowaniem ciągłości,

- na podstawie prawidłowo prowadzonych ksiąg rachunkowych

i odzwierciedla ono rzetelnie i jasno wszystkie informacje istotne dla oceny sytuacji majątkowej i finansowej badanej Spółki na dzień 31 grudnia 2003 roku, jak też jej wyniku finansowego za okres obrotowy od 1 stycznia do 31 grudnia 2003 roku.

W związku z powyższym Rada Nadzorcza pozytywnie opiniuje i wnioskuje o przyjęcie przez Zwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy sprawozdania finansowego Spółki za rok 2003 wraz ze sprawozdaniem Zarządu z działalności Spółki za rok 2003.

Podpisy Członków Rady Nadzorczej HOOP S.A.:

Pan Tadeusz Czichon

Pan Andrzej Jesionek

Pan Tomasz Krysztofiak

Pani Aleksandra Jutkiewicz

Pani Beata Wojdyga

Zarząd HOOP S.A. w związku z opublikowaniem projektów uchwał które mają być przedmiotem obrad Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy zwołanego na dzień 31 sierpnia 2004 roku podaje do wiadomości publicznej życiorysy kandydatów na członków Rady Nadzorczej.

Andrzej Jesionek

Informacje osobiste

Stan cywilny: żonaty, troje dzieci

Wiek: 47 lat

Wykształcenie

1976-1982 Uniwersytet Marie Curie Skłodowskiej w Lublinie, Wydział prawa

1976-1982 Moskiewski Instytut Stosunków Międzynarodowych w Moskwie.

Doświadczenie zawodowe

1995 obecnie PEZETEL S.A., Prezes Zarządu,

1991-1994 Krakowski Bank Mieszkaniowy ,,Interkrakbank S.A. Delegatura w Warszawie, Dyrektor Delegatury,

1992-1994 Krakowski Bank Mieszkaniowy ,,Interkrakbank S.A., Dyrektor Generalny Centrali Banku, Członek Zarządu

1982-1991 PHZ ,,Polservice, Handlowiec w dziale usług hydrogeologiczny, a następnie Przedstawiciel w Pakistanie - pełnomocnik kontraktu.

Dodatkowa działalność zawodowa Nie prowadzi

Języki angielski, niemiecki, rosyjski, duński

Tomasz Krysztofiak

Informacje osobiste

Stan cywilny: żonaty, dwoje dzieci

Wiek: 41 lat

Wykształcenie

2000-2002 EMBA Uniwersytet Maryland, Uniwersytet Łódzki Wydział Zarządzania. Magister, MBA

1980-1986 Politechnika Warszawska, Wydział Mechaniki Precyzyjnej.Magister Inżynier

1995 Licencja doradcy inwestycyjnego, nr 39

1991 Licencja maklera papierów wartościowych, nr 38

Liczne kursy i szkolenia zawodowe

Doświadczenie zawodowe

2000 Tomkry - doradztwo gospodarcze - samodzielna działalność

1995-2000 TFI Korona - zarządzający funduszem Akcji i Zrównoważonym

1993-1995 Dom Inwestycyjny GiA - dealer papierów wartościowych

1991-1993 Bank Przemysłowy w Łodzi - kierownik zespołu ds. inwestycji kapitałowych

Dodatkowa działalność zawodowa

2001 - członek Rady Nadzorczej Suwary S.A. w Pabianicach

2002 - członek Rady Nadzorczej MZH w Zabrzu

2002 - członek Rady Nadzorczej Eldorado w Lublinie

2002-2003 - członek Rady Nadzorczej HSG Tarnów w Tarnowie

2003 - członek Rady Nadzorczej KHS Krosno w Krośnie

Języki angielski

Tadeusz Czichon

Informacje osobiste

Stan cywilny: żonaty

Wiek: 45 lat

Wykształcenie

wykształcenie wyższe, Politechnika Warszawska, Wydział Elektroniki, tytuł doktora inżyniera ze specjalnością Automatyka i Informatyka.

Doświadczenie zawodowe

1982-1986 - Politechnika Warszawska, doktorant;

1986-1988 - Polskie Linie Lotnicze LOT, Wydział Informatyki, kierownik sekcji;

1987-1989 - TTM-Systemy Komputerowe i Elektronika Sp. z o.o., członek Zarządu;

od 1989 - Przedsiębiorstwo Produkcyjne ATM spółka cywilna (przekształcona w marcu 2001 roku w A. Chalimoniuk i Wspólnicy, ATM Spółka Jawna) - wspólnik, dyrektor generalny;

1994-1997 - ATM Sp. z o.o. - Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych;

od lipca 1997 - ATM S.A., Wiceprezes Zarządu;

od maja 2001 - ATM PP Sp. z o.o. - Prezes Zarządu;

od 1 stycznia 1994 do maja 2004 - Wiceprezes Zarządu ATM Elektronika Sp. z o.o.

Dodatkowa działalność zawodowa

od lipca 2001 do sierpnia 2003 oraz od lutego 2004 - członek Rady Nadzorczej Hoop S.A.;

Języki angielski - bardzo dobrze, niemiecki i rosyjski - słabo

Raimondo Eggink

Informacje osobiste

Stan cywilny: żonaty, czworo dzieci

Wiek: 32 lata

Wykształcenie

III 2003 Ministerstwo Skarbu Państwa, szkolenie dla członków rad nadzorczych spółek Skarbu Państwa,

2000 CFA Institute, certyfikat CFA,

1997 Ministerstwo Finansów, pierwszy etap egzaminu na doradcę podatkowego,

III 1996 ING Bank (Luxemburg) S.A., 2-tygodniowy staż w dziale zarządzania portfelami,

1994-1995 KPWiG, licencja maklerska (nr 1170), licencja doradcy inwestycyjnego (nr 28),

1994- 1995 Akademia Ekonomiczna w Krakowie, studia prawa i finansów przedsiębiorstw,

1991- 1994 Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, magister matematyki teoretycznej,

1990-1991 Liceum Ogólnokształcące w Warszawie, lekcje z jęz. polskiego i rosyjskiego,

1984-1990 VWO Dukenburg College w Nijmegen, Holandia

Doświadczenie zawodowe

2004 - obecnie Usługi Konsultingowe Raimondo Eggink, właściciel

2002 - obecnie Dukat Inwestycje sp. z o.o., Prezes Zarządu, prywatna spółka konsultingowa doradzająca podmiotom z sektora finansowego,

2001 - obecnie ABN AMRO Asset Management (Polska) S.A., Prezes Zarządu, likwidator,

1997 - 2001 ABN AMRO Asset Management (Polska) S.A., Członek Zarządu, Dyrektor Inwestycyjny, 1996-1997 ABN AMRO Bank (Polska) S.A, Dyrektor ds. inwestycji kapitałowych,

1996 ABN AMRO Bank (Polska) S.A., Departament Rynków Kapitałowych,

1995-1996 Bank Śląski S.A./ING BSK Asset Management S.A., Doradca Inwestycyjny,

1995-1997 ING Bank N.V., Oddział w Warszawie, Doradca Inwestycyjny.

Dodatkowa działalność zawodowa

2004 - obecnie członek Rady Nadzorczej Perła Browary Lubelskie S.A.

2004 obecnie - członek Rady Nadzorczej ,,Swarzędz Meble S.A.

2003 obecnie - członek Rady Nadzorczej Mostostal Płock S.A.

2003 obecnie - członek Rady Nadzorczej Wilbo S.A.

2002 obecnie - członek Rady Giełdy GPW w Warszawie S.A.

2002-2003 - członek Rady Nadzorczej ,,Stomil - Olsztyn S.A.

Inne zajęcia

2004 obecnie - Polish Association of Investment Professionals, członek zarządu stowarzyszenia,

1999 obecnie - Działalność na rzecz akcjonariuszy mniejszościowych,

1999-2002 - Fundacja Rozwoju Rachunkowości,

1995-1997 - Związek Maklerów i Doradców, Wiceprezes Rady Maklerów i Doradców

Języki angielski, holenderski, polski - biegle

francuski, niemiecki - biernie

rosyjski - podstawowo

Marek Rocki

Informacje osobiste

Stan cywilny: żonaty

Wiek: 51

Wykształcenie

1991- w trybie pozakonkursowym mianowany na stanowisko profesora nadzwyczajnego w Instytucie Ekonometrii SGH.

1989- powołany przez Ministra Edukacji Narodowej na stanowisko docenta w SGPiS1981- obrona pracy doktorskiej pt.: Metody doboru zmiennych objaśniających w modelach ekonometrycznych jako zadania programowania matematycznego na Wydziale Finansów i Statystyki SGPiS - uzyskanie stopnia doktora nauk ekonomicznych.

1972-1977- Studia w Szkole Głównej Planowania i Statystyki na Wydziale Finansów i Statystyki

1977- obrona pracy magisterskiej pod tytułem O metodach doboru zmiennych objaśniających- uzyskanie tytułu magistra ekonomii w zakresie ekonometrii.

Doświadczenie zawodowe

od 1999 - Rektor SGH

1996 - 1999- Dziekan Studium Dyplomowego SGH

1993-1994- kierownik Zakładu Ekonometrii w Instytucie Ekonometrii SGH

1993-1996- prorektor ds. zarządzania SGH

1991-1992- Dziekan Studium Podstawowego SGH

1990-1993- prorektor ds. dydaktyczno - wychowawczych SGH

1989-1991- kierownik Zakładu Ekonometrii w Instytucie Ekonometrii SGH

1987-1990- członek senackiej komisji ds. Organizacji i Rozwoju SGPiS

1984-1988- kierownik Zakładu Ekonometrii w Instytucie Ekonometrii SGPiS

1983-1987 sekretarz naukowy Instytutu Cybernetyki i Zarządzania SGPiS

1982-1985- członek Rady Naukowej Instytutu Cybernetyki i Zarządzania SGPiS

Dodatkowa działalność zawodowa

Członek Rady Nadzorczej Bank Millenium

Członek Rady Nadzorczej Fabryki Mebli Forte

Języki angielski, niemiecki, rosyjski

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »