SLEEPZAG (SLZ): nugg.ad sprzedany na rzecz Deutsche Post - raport 18

Raport bieżący nr 18/2010
Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

bmp Media Investors AG & Co. KGaA, spółka w 100% zależna od bmp AG (ISIN DE0003304200), informuje o dokonaniu kolejnego udanego wyjścia z jednej ze spółek portfela inwestycyjnego. Posiadany pakiet 22,89% akcji berlińskiej spółki nugg.ad AG sprzedała w ramach przejęcia wszystkich akcji przez Deutsche Post Beteiligungen Holding GmbH, spółkę w 100% zależną od Deutsche Post AG.

bmp nabyła swoje udziały w nugg.ad w 2006 roku wspólnie z VC Fonds Berlin (IBB) i jako wiodący inwestor odpowiadała za strukturyzację oraz przeprowadzenie dwóch kolejnych rund inwestycyjnych, dla których pozyskano kolejnych inwestorów finansowych. W 2007 roku do akcjonariatu dołączyła firma Media Ventures, w 2008 roku fundusz European Founders Fund.

Reklama

Strony zobowiązały się nie ujawnić ceny zakupu. Po ujęciu w rachunku zysków i strat odwrócenia odpisu aktualizującego wartość inwestycji w ramach wyceny w wartości godziwej (IFRS) w 2007 i 2008 roku oraz w II kwartale 2010 roku, transakcja skutkuje kolejnym zwiększeniem wyniku finansowego o więcej niż 1,5 mln EUR w III kwartale, i stanowi tym samym o części sukcesu bmp w 2010 roku. Wewnętrzna stopa zwrotu (IRR) zrealizowana w tej wymagającej transakcji wyniosła blisko 50%.

Jens Spyrka, prezes zarządu bmp Media Investors, komentuje: "Jesteśmy dumni z faktu, że w ostatnich czterech latach wspólnie z naszymi partnerami inwestycyjnymi wspieraliśmy rozwój wybitnego zespołu nugg.ad AG pod kierownictwem założyciela i prezesa zarządu Stephana Nollera, w wyniku czego firma stała się największą platformą targetowania w Europie. Zawarte porozumienie, które zapewnia niezależny dalszy rozwój nugg.ad w ramach Grupy Kapitałowej Deutsche Post, daje ogromny potencjał dla pomyślnego i przyspieszonego dalszego rozwoju oraz do zajęcia ugruntowanej i trwałej pozycji w łańcuchu tworzenia wartości branży reklamy internetowej jako wiodącej firmy oferującej usługi targetowania dla domów mediowych i agencji reklamowych."

Podstawa prawna: par. 36 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych (Dz. U. z dn. 26 października 2005 r. nr 209; poz. 1744).
Jens Spyrka - Partner

Emitent
Dowiedz się więcej na temat: post | Raport bieżący | deutsche post
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »