PMPG (PGM): Nabycie udziałów Next Media Sp. z o.o. - realizacja I etapu porozumienia inwestycyjnego z firmą Smart Marketing Solutions - raport 55
Raport bieżący nr 55/2008
Podstawa prawna:
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 54/2008 z dnia 23 września 2008 r. oraz działając na podstawie § 5 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych (Rozporządzenie), Zarząd Platformy Mediowej Point Group S.A. (PMPG S.A., Emitent) informuje, iż w związku z realizacją porozumienia inwestycyjnego z firmą Smart Marketing Solutions - wydawcą kwartalnika "MaleMEN", w dniu 22 września 2008 roku pomiędzy Panią Sylwią Domagałą - Urbanowicz (Zbywcą), a PMPG S.A. (Nabywcą) została zawarta umowa nabycia udziałów w spółce pod firmą Next Media Sp. z o.o. (Next Media).
Kapitał zakładowy Next Media dzieli się na 1000 udziałów o wartości nominalnej 50 zł każdy. Wartość ewidencyjna nabytych udziałów w księgach rachunkowych PMPG S.A. odpowiada łącznej cenie nabycia 100% udziałów, tj. kwocie 55 tys. zł.
Nabyte udziały stanowią 100% kapitału zakładowego Next Media Sp. z o.o. i odpowiadają 100% głosów na zgromadzeniu wspólników Next Media Sp. z o.o. Źródłem finansowania ww. udziałów są środki własne Emitenta. Nabyte przez Emitenta aktywa w postaci udziałów Next Media stanowią długoterminową lokatę kapitałową PMPG S.A.
Pomiędzy PMPG S.A. i osobami zarządzającymi lub nadzorującymi PMPG S.A. a sprzedającym udziały Next Media Sp. z o.o. nie zachodzą żadne powiązania.
Nabyte przez PMPG S.A. aktywa stanowią ponad 20% kapitału zakładowego Next Media Sp. z o.o., przez co spełniają kryterium znaczących aktywów w rozumieniu § 2 ust. 5 Rozporządzenia.
Michał M. Lisiecki - Prezes Zarządu