LSISOFT (LSI): LSI Software S.A. wygrało przetarg na wdrożenie systemu ESOK we Wrocławskim Parku Wodnym - raport 35
Raport bieżący nr 35/2011
Podstawa prawna:
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Zarząd LSI Software S.A. informuje, w dniu dzisiejszym wpłynęła podpisana umowa z Wrocławskim Parkiem Wodnym S.A. z siedzibą we Wrocławiu z dnia 09 sierpnia 2011 roku na dostawę oraz wdrożenie elektronicznego systemu obsługi klientów wraz z obsługą płatności mobilnych.
Całość inwestycji realizowanej dla Wrocławskiego Parku Wodnego obejmuje wdrożenie systemu elektronicznego systemu obsługi klienta (ESOK), systemu AMPS oraz instalacji urządzeń współpracujących z tym systemem. Specjalnie opracowane oprogramowanie ma znacznie usprawnić oraz znacznie przyśpieszyć obsługę klientów Wrocławskiego Parku Wodnego. Wartość inwestycji wynosi ponad 900 tysięcy PLN a termin zakończenia realizacji przewidziany jest na początku roku 2012. Umowa zawiera standardowe zapisy dla tego typu umów.
Umowa znacząca z punktu widzenia Spółki.
Dzięki dostarczonym przez LSI Software SA elektronicznym systemom obsługi klienta Wrocławski Park Wodny stanie się jednym z najnowocześniejszych obiektów sportowo-rekreacyjnych w Polsce.
LSI Software S.A. wraz ze spólkami zależnymi specjalizuje się w produkcji systemów do zarządzania sieciami handlowymi, obiektami gastronomicznymi, hotelowymi, sportowymi i SPA. W jej portfolio znajduje się blisko 10 tysięcy placówek handlowo - usługowych, gastronomicznych, sportowych i hotelarskich.
Grzegorz Siewiera - Prezes Zarządu