B3SYSTEM (B3S): Korekta raportu nr 61/2012 - realizacja zamówień dla UPC Polska sp. z o.o. spełniających łącznie kryterium umowy znaczącej - raport 61

Raport bieżący nr 61/2012
Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Zarząd B3System S.A. [dalej B3System] informuje, że w raporcie nr 61/2012 dotyczącym realizacji zamówień dla UPC Polska sp. z o.o. [dalej UPC] spełniających łącznie kryterium umowy znaczącej znalazły się błędne dane w odniesieniu do: a) łącznej wartości netto zamówień przyjętych do realizacji przez B3System z UPC w okresie objętym raportem, która wynosiła 3 561 190,91 złotych, a nie jak podano w raporcie 1 702 155,66 złotych;

Reklama

b) zamówienia o największej wartości netto, którym było zamówienie z dnia 21 listopada 2012r. o wartości netto 1 859 035,25 złotych na dostawę sprzętu informatycznego wraz z usługami instalacji i konfiguracji, a nie jak podano w raporcie zamówienie z dnia 27 grudnia 2011r., którego przedmiotem była dostawa sprzętu informatycznego o wartości netto 603 516,00 złotych.

Zamówienie z dnia 21 listopada 2012r. nie zawiera specyficznych warunków i postanowień dotyczących kar umownych odbiegających od powszechnie stosowanych dla tego typu umów.

Niniejszy raport sporządzono zgodnie z § 5 ust. 1 pkt 3) w zw. z § 6 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim.
Robert Wodziński - Prezes Zarządu

Emitent
Dowiedz się więcej na temat: Emitent | UPC Polska | UPC Polska Sp. z o.o.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »