BYTOM (BTM): Kandydatury na Członków Rady Nadzorczej Z.O."Bytom" S.A. - raport 49

Raport bieżący nr 49/2009
Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Zarząd Z.O. "Bytom" S.A. w nawiązaniu do raportu bieżącego nr 45/2009 przekazuje poniżej życiorysy kandydatów na członków Rady Nadzorczej Z.O. "Bytom" S.A.,

Kandydaci zgłoszeni przez TFI Inwestors S.A.:

- Leszek Koziorowski

Wykształcenie

1994 - mgr prawa, Uniwersytet Warszawski, Wydział Prawa i Administracji

1998 - radca prawny, Okręgowa Izba Radców Prawnych w Warszawie

Doświadczenie zawodowe

Reklama

Od początku kariery zawodowej związany z rynkiem kapitałowym.

W latach 1994-1999 pracował w Komisji Papierów Wartościowych, początkowo w Biurze Domów Maklerskich i Funduszy Powierniczych, później jako radca Przewodniczącego KPW

W czasie pracy w KPW pełnił także funkcję Zastępcy Przewodniczącego Komisji Egzaminacyjnej dla Doradców Inwestycyjnych.

Od 1999 w Kancelarii Gessel, gdzie kieruje departamentem prawa papierów wartościowych. Od 2002 wspólnik - komplementariusz w Kancelarii Gessel.

W latach 2004-2006 pełnił funkcję sędziego Sądu Giełdowego.

Od 2006 arbiter Sądu Arbitrażowego przy Konfederacji Pracodawców Prywatnych "Lewiatan"

Pełnił funkcje członka Rad Nadzorczych spółek Agros Nova sp. z o.o. i Karen Notebook S.A.

Obecnie przewodniczy Radzie Nadzorczej Teta S.A.

Rekomendacje

W latach 2005, 2007, 2008 i 2009 rekomendowany w rankingach Rzeczypospolitej na najlepszego doradcę prawnego w Polsce w zakresie prawa rynku kapitałowego i przygotowania spółki do wejścia na giełdę. Natomiast w 2009 roku rekomendowany przez miesięcznik Forbes na najlepszego prawnika w dziedzinie prawa rynku kapitałowego.

Publikacje

Autor licznych publikacji z zakresu prawa rynku kapitałowego w Przeglądzie Prawa Handlowego, Prawie Papierów Wartościowych, Radcy Prawnym, Rzeczpospolitej.

- Michał Meller

Członek Zarządu i Dyrektor ds. Doradztwa Finansowego w Dom Inwestycyjny Investors S.A.

Pan Michał Meller ukończył studia w USA na Uniwersytecie Minnesoty w 1994 roku. Pan Michał Meller uczestniczył w licznych kursach z zakresu finansów, rachunkowości oraz statystyki prowadzonych na Uniwersytecie w Minnesocie oraz organizowanych przez Coopers & Lybrand. W latach 1992-1994 prowadził badania w Instytucie Humphrey w Minnesocie nad inwestycjami zagranicznymi i prywatyzacją w Polsce, współautor kilku publikacji miedzy innymi "��Foreign Privatization In Poland", CASE Warszawa 1994. Uczestnik licznych paneli i seminariów dotyczących reform gospodarczych w Europie Środkowej.

Od stycznia 2009 r. Członek Zarządu i Dyrektor ds. Doradztwa Finansowego w Dom Inwestycyjny Investors S.A. odpowiedzialny za inwestycje funduszu Investor LBO FIZ oraz za nadzór nad projektami doradczymi. Od 2004 r. - Wiceprezes Zarządu FAS Polska Sp. z o. o., odpowiedzialny za nadzór merytoryczny nad działalnością firmy, oraz doradztwo przy akwizycjach i sprzedaży Spółek dla klientów korporacyjnych FAS Polska Sp. z o.o. W latach 2001-2004 jako niezależny doradca pracował miedzy innymi przy restrukturyzacji operacyjnej i finansowej zakładów mięsnych, współorganizował finansowanie kapitałowe dla pośrednika finansowego od 2003 roku również wiceprezes d.s. rozwoju Max Retail Koncept Sp. z o.o. odpowiedzialny za strategie rozwoju firmy rozbudowującej dyskontową sieć detaliczną. W latach 1996-2001 pracował w Bank of America, w grupie BancAmerica Equity Partners zajmującej się inwestycjami typu Private Equity na terenie Europy. W latach 1994-1996 współpracował z Fundacją Case i Fundacją Edukacji Ekonomicznej w Warszawie przy badaniu upadłości przedsiębiorstw podczas transformacji gospodarczej jak również, inwestycjach zagranicznych oraz prywatyzacji. W latach 1991-1992 podczas rocznego programu studiów w Polsce równolegle pracował dla Coopers & Lybrand w Warszawie w dziale audytu.

Doświadczenie w zarządzaniu: Dom Inwestycyjny Investors S.A. - Członek Zarządu - od stycznia 2009 r. do dnia dzisiejszego; Zakład Tworzyw Sztucznych "Erg Łaziska" Sp. z o.o. - Członek Rady Nadzorczej - od marca 2009 r. do dnia dzisiejszego; FAS Polska Sp. z o.o. - Wiceprezes Zarządu, od grudnia 2004 r. do dnia dzisiejszego; Max Retail Koncept Sp z o.o. - Wiceprezes, od marca 2003 r. do dnia 31 marca 2007 r.; Optimus S.A. - Członek Rady Nadzorczej, od czerwca 2006 r. do dnia dzisiejszego.

- Andrzej Kaczorowski

Członek zarządu Investors TFI S.A. oraz zarządzający funduszami Investors.

Absolwent Wydziału Finansów i Bankowości Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada licencję Doradcy Inwestycyjnego nr 261.

W latach 2001-2005 niezależny trader na polskich i zagranicznych rynkach terminowych i akcyjnych. W latach 1999-2001 zatrudniony w Urzędzie Nadzoru nad Funduszami Emerytalnymi jako specjalista w Departamencie Pracowniczych Programów Emerytalnych. W latach 1997-1999 zatrudniony w Departamencie Długu Publicznego Ministerstwa Finansów, gdzie zajmował się rynkiem wtórnym obligacji skarbowych.

Kandydat niezależny:

- Piotr Halczak

Wykształcenie:

2008-2009 Uniwersytet (dawniej Akademia )Ekonomiczny w Poznaniu, Studia Podyplomowe - "Analiza ekonomiczna i controlling",

2003-2004 Wyższa Szkoła Humanistyczna we Wrocławiu we współpracy z Polskim Instytutem Kontroli Wewnętrznej w Warszawie , Studia Podyplomowe "Nadzór, kontrola i audyt wewnętrzny w administracji i gospodarce",

1997-1999 Uniwersytet Wrocławski, Wydział Prawa i Administracji, dyplom magistra prawa (kierunek: prawo)

1992-1997 Uniwersytet Wrocławski, Wydział Prawa i Administracji, dyplom magistra zarządzania (kierunek: zarządzanie jednostkami gospodarczymi)

Doświadczenia zawodowe:

VII 1997 - XII 2002 - Urząd Miejski w Lubinie, Wydział Organizacji, Kadr i Kontroli

I 2003 - Obecnie - Urząd Miejski w Lubinie, Wydział Audytu, Nadzoru Właścicielskiego i Kontroli

Doświadczenie związane z wykonywaniem czynności nadzoru i znajomością zasad funkcjonowania spółek kapitałowych:

- w okresie od 01.01.2005 r. do 30.06.2006 r. Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej w PKS w Nowym Sączu S.A. - 100% akcji posiada Skarb Państwa

- w okresie od 07.03.2007 r do chwili obecnej Sekretarz Rady Nadzorczej w Przedsiębiorstwie Wodociągów Kanalizacji i Ciepłownictwa Sp. z o.o. w Przemkowie - 100% udziałów Gminy Przemków

- w okresie od 25.07.2008 r. do chwili obecnej Zastępca Przewodniczącego Rady Nadzorczej w Zakładach Chemicznych JELCHEM S.A. z siedzibą w Jeleniej Górze - 25% akcji posiada Skarb Państwa

- w okresie od 30.01.2009 r. do chwili obecnej Sekretarz Rady Nadzorczej w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Grodzisku Mazowieckim - 100% udziałów Gminy Grodzisk Mazowiecki.
Tomasz Sarapata - Prezes Zarządu
Dorota Wiler - Wiceprezes Zarządu

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »