MEDIATEL (MTL): Kampania reklamowa - raport 7

Raport bieżący nr 7/2005
Podstawa prawna

Art. 81 ust. 1 pkt 2 Ustawy PPO - zdarzenia wpływające na cenę lub wartość papieru

Warszawa, 09 lutego 2005 r.

SM-MEDIA S.A.

Kampania reklamowa usługi MEDIATEL

Raport bieżący nr 7/2005

Zarząd SM-MEDIA S.A. informuje, iż na pierwsze dni marca tego roku zaplanowane jest rozpoczęcie kampanii reklamowej mającej na celu zbudowanie większej świadomości marki MEDIATEL â�� usługi telekomunikacyjnej świadczonej w oparciu o prefiks 1031. Założeniem kampanii jest przekazanie potencjalnym klientom firmy â�� wyraźnego i jasno sformułowanego komunikatu, iż możliwe jest świadczenie wysokiej jakości usług telekomunikacyjnych za niższą cenę. W swoich założeniach kampania opiera się na śmiałej i niekonwencjonalnej formie przekazu wyróżniającej się zdecydowanie na tle innych. Kampania o charakterze wizerunkowym będzie obejmować działania z obszaru ATL i BTL.

Reklama

Swoim zasięgiem kampania obejmie warszawski obszar tranzytowy, czyli prawie całe województwo mazowieckie koncentrując się na Warszawie i potrwa do końca kwietnia.

Kreację oraz całą koncepcję kampanii opracowała agencja Capitol. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialna jest agencja PRO Media House.

Spółka, po zatwierdzeniu przez Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy w dniu 11.02.2005 r. zmian Statutu, zmieni nazwę firmy na identycznie brzmiącą jak reklamowana marka â�� MEDIATEL â�� pozwoli to na zoptymalizowananie wszystkich działań Spółki ukierunkowanych na promocję marki MEDIATEL, co ograniczy ponoszone wydatki na reklamę i zwiększy jej skuteczność.

Podstawa prawna: Art. 81 ust.1 pkt.2 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. - Prawo o publicznym obrocie papierami wartościowymi.

Wojciech Gawęda EUR ING

Prezes Zarządu

SM-MEDIA S.A.
Data autoryzacji: 09.02.05 08:54
Wojciech Gawęda - Prezes Zarządu

Emitent
Dowiedz się więcej na temat: kampanie reklamowe | kampania reklamowa | kampania | 09
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »