(NEONET): Informacje powodujące zmianę treści prospektu - raport 9

Raport bieżący nr 9/2005

Podstawa prawna

Art. 81 ust. 1 pkt 1 Ustawy PPO - informacja powodująca zmianę treści prospektu

Zmiana 1:

W rozdziale V na str 101-102 , pkt 9.1. � Istotne umowy zawarte przez Emitenta.

W miejsce dotychczasowej treści pkt 9.1.1. Warunki handlowe na rok 2004 z Panasaonic Polska, wprowadza się nową w brzmieniu następującym:

" 9.1.1. Warunki handlowe na rok 2005 z Panasonic Polska sp. z o.o.

W dniu 27.06.2005 r. zostały podpisane warunki handlowe na rok 2005 pomiędzy Emitentem a Panasonic Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, których przedmiotem jest zakup w okresie od 01.04.2005 r. do 31.03.2006 r. produktów PANASONIC dokonywany przez Emitenta od Panasonic Polska sp. z o.o.

Reklama

Zakup produktów będzie dokonywany na następujących warunkach. W przypadku osiągnięcia określonych w umowie obrotów, Emitentowi przysługuje premia pieniężna za realizację obrotu w wysokości określonej jako procent od obrotu.

Wypłata premii następuje na podstawie faktur VAT płatnych w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania przez Panasonic, wystawionych nie wcześniej niż w ostatnim dniu okresu, na który opiewają.

Emitentowi przyznaje się określony w umowie upust handlowy.

W przypadku, gdy Emitent będzie realizował plany miesięcznych obrotów może ubiegać się o określony warunkami handlowymi budżet na wsparcie akcji reklamowych."

Zmiana 2:

W rozdziale V, pkt 9.1. Istotne umowy zawarte przez Emitenta, na str. 102 wprowadza się pkt 9.1.1a. w brzmieniu następującym:

"9.1.1a. Umowa o współpracy handlowej z LG Electronics Polska sp .z o.o.

W dniu 27.06.2005 r. został podpisany Aneks do Umowy o współpracy handlowej z dnia 01.01.2000 r. pomiędzy Emitentem a LG Electronics Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, którego przedmiotem jest zakup w okresie od 01.01.2005 r. do 31.12.2005 r. produktów LG dokonywany przez Emitenta od LG Elektronics Polska sp. z o.o.

W przypadku wykonania przez Emitenta deklarowanego obrotu, przysługuje mu premia pieniężna liczona jako procent od wartości zrealizowanego obrotu.

Nadto Emitentowi przysługuje dodatkowa premia pieniężna za wzrost obrotu powyżej ustalonych wartości oraz premia pieniężna za realizację planu zakupów w poszczególnych grupach towarowych.

Na podstawie umowy, Emitentowi przysługuje centralny budżet marketingowy na akcje reklamowe."

Data autoryzacji: 24.06.05 15:10

Marek Majewski - Prezes Zarządu

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »