STEMCELLS (SCS): Zakończenie pierwszego etapu komercjalizacji wynalazku poprzez wprowadzenie na rynek pierwszych produktów Emitenta - raport 12

Zarząd spółki Stem Cells Spin S.A. (dalej: "Spółka", "Emitent") informuje o zakończeniu pierwszego etapu komercjalizacji wynalazku dot. komórek macierzystych MIC-1 poprzez wprowadzenie na rynek pierwszych produktów Emitenta, które będą sprzedawane pod własną marką "Revitacell". Jest to pierwsza linia produktów wykorzystująca posiadane przez Emitenta komórki macierzyste MIC-1.


W dniu 29 czerwca 2012 r. Emitent rozpoczyna wprowadzanie na rynek produktów biodermokosmetycznych o charakterze regeneracyjnym opracowanych przez laboratoria Stem Cells Spin S.A. Pierwsze produkty "Revitacell" przeznaczone są do pielęgnacji skóry twarzy i szyi, włosów, rzęs oraz brwi:

Reklama


"Stem Cells Face Therapy Revitacell" jest kuracją przeznaczoną do pielęgnacji i regeneracji skóry twarzy i szyi. Kompleksowa kuracja składa się z dwóch produktów stosowanych na dzień i na noc. Synergiczne działanie serum na dzień i noc zapewnia skuteczną i kompleksową pielęgnację.


"Stem Cells Hair Therapy Revitacell" to intensywna kuracja do włosów, która pobudza naturalne procesy regeneracyjne zachodzące w cebulkach włosów i skórze głowy. Efektem kuracji jest wzmocnienie włosów, przeciwdziałanie ich wypadaniu oraz pobudzenie wzrostu nowych włosów.


"Stem Cells Eyelashes Therapy Revitacell" to kuracja pobudzająca regenerację oraz wzrost rzęs i brwi. Innowacyjny surowiec kosmetyczny bazujący na komórkach MIC-1 powoduje, że rzęsy ulegają znacznemu wzmocnieniu, mniej wypadają i są bardziej odporne na działanie niekorzystnych czynników zewnętrznych.


W pierwszym etapie funkcjonowania debiutujących produktów na rynku Spółka będzie wykorzystywała internetowy kanał sprzedaży. Do tego celu zaprojektowany został specjalny portal, który ma zaprezentować konsumentom specyfikę produktów, zwłaszcza w aspekcie ich innowacyjności i unikalności. Wprowadzanie produktów rozpoczyna się promocyjną akcją testerską "Odkryj piękno z Revitacell" prowadzoną w mediach społecznościowych. Otwarta sprzedaż za pośrednictwem portalu rozpocznie się po zakończeniu akcji testerskiej w lipcu 2012.


Wraz z rozwojem oferty produktowej, Spółka wprowadzi biodermokosmetyki "Revitacell" do tradycyjnych kanałów sprzedaży i będzie je sprzedawać w wybranych drogeriach i/lub aptekach na terenie całego kraju.


W ocenie Emitenta debiut produktów pod marką "Revitacell" stanowi istotny element komercjalizacji wynalazku oraz realizacji strategii sprzedażowej Emitenta oraz będzie miał istotny wpływ na osiągane przez Emitenta wyniki finansowe zarówno w 2012 roku jak i kolejnych okresach sprawozdawczych.


Podstawa prawna:

§3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".

Osoby reprezentujące spółkę:
Janisław Muszyński - Prezes Zarządu
Grzegorz Smak - Członek Zarządu

GPW
Dowiedz się więcej na temat: spin
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »