IALBGR (IAG): Wyróżnienie za 2009 rok dla Grupy ADV - raport 18
Zarząd Adv.pl S.A. informuje, że miesięcznik "Media & Marketing Polska" przeprowadził badanie satysfakcji klienta we współpracy z Millward Brown SMG KRC, w wyniku którego Spółka Adv.pl znalazła się wśród trzech najwyżej ocenianych agencji interaktywnych na polskim rynku interaktywnym (na 17 agencji), a cała Grupa ADV otrzymała wyróżnienie za 2009 rok. Oto niektóre z ocen:
• "Zadowolenie z obsługi klienta" - Adv.pl najlepiej oceniona;
• "Zadowolenie z kreacji i produkcji" - Adv.pl najlepiej oceniona;
• "Agencja informuje nas jasno i szczegółowo, w jaki sposób wydawany jest nasz budżet" - Adv.pl najlepiej oceniona;
• "Agencja ma dobrą opinię wśród osób z branży" - Adv.pl najlepiej oceniona;
• "Agencja przestrzega zasad etyki zawodowej" - Adv.pl na drugim miejscu;
• "Agencja zna daną kategorię produktową i jej sytuację rynkową" - Adv.pl na trzecim miejscu;
• "Zadowolenie ze strategii, badań i analiz" - Adv.pl na czwartym miejscu.
Podstawa prawna: § 3 ust. 2 pkt 11 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu - Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku New Connect.
Osoby reprezentujące spółkę:
Monika Skuza - PR & Marketing Manager