IALBGR (IAG): Wyróżnienie za 2009 rok dla Grupy ADV - raport 18

Zarząd Adv.pl S.A. informuje, że miesięcznik "Media & Marketing Polska" przeprowadził badanie satysfakcji klienta we współpracy z Millward Brown SMG KRC, w wyniku którego Spółka Adv.pl znalazła się wśród trzech najwyżej ocenianych agencji interaktywnych na polskim rynku interaktywnym (na 17 agencji), a cała Grupa ADV otrzymała wyróżnienie za 2009 rok. Oto niektóre z ocen:


• "Zadowolenie z obsługi klienta" - Adv.pl najlepiej oceniona;

• "Zadowolenie z kreacji i produkcji" - Adv.pl najlepiej oceniona;

Reklama

• "Agencja informuje nas jasno i szczegółowo, w jaki sposób wydawany jest nasz budżet" - Adv.pl najlepiej oceniona;

• "Agencja ma dobrą opinię wśród osób z branży" - Adv.pl najlepiej oceniona;

• "Agencja przestrzega zasad etyki zawodowej" - Adv.pl na drugim miejscu;

• "Agencja zna daną kategorię produktową i jej sytuację rynkową" - Adv.pl na trzecim miejscu;

• "Zadowolenie ze strategii, badań i analiz" - Adv.pl na czwartym miejscu.


Podstawa prawna: § 3 ust. 2 pkt 11 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu - Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku New Connect.





Osoby reprezentujące spółkę:
Monika Skuza - PR & Marketing Manager

GPW
Dowiedz się więcej na temat: marketing | zadowolenie | wyróżnienie | agencja | miesięcznik | W.E. | brown
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »