GARIN (GAR): Rozszerzenie oferty świadczenia usług z zakresu public relations - raport 5

Zarząd Emitenta informuje, iż planuje, w szczególności ze środków pozyskanych z emisji Akcji Serii E, poszerzenie oferty świadczenia usług z zakresu public relations (PR). Obecnie całość przychodów Emitenta pochodzi ze sprzedaży usługi Ochrony Reputacji w Internecie. Decyzja o rozszerzeniu usług PR podyktowana jest licznymi sygnałami ze strony klientów, którzy wskazali na potrzebę uzyskania bardziej kompleksowej usługi PR. W praktyce dotychczasowej działalności Emitenta okazało się bowiem, iż klienci postrzegają ofertę Emitenta jako narzędzie do prowadzenia obsługi PR. Jednocześnie na rynku istnieje tendencja do powierzania profesjonalistom kompleksowej obsługi PR, a nie nabywania pojedynczych narzędzi PR poszczególnym wykonawcom.

Reklama


Mając na uwadze powyższe Zarząd podjął decyzję o rozszerzeniu oferty usług z zakresu PR, tak aby podstawowy dotychczas produkt Emitenta stał się wyróżnikiem oferty PR Emitenta. Zdaniem Emitenta zmiana ta pozytywnie wpłynie na wielkość przychodów Emitenta w przyszłości.


Emitent planuje rozszerzyć działania z zakresu PR o usługi takie jak:

1/ Analiza wizerunku - wyjściowa ocena sytuacji/postrzegania klienta, która jest punktem wyjścia do rozpoczęcia współpracy i budowania strategii komunikacyjnej;

2/ Media Relations - relacje z mediami oparte na wykorzystaniu standardowych i niestandardowych narzędzi, pozwalające na komunikowanie zarówno bieżącej działalności klientów, jak i wydarzeń specjalnych;

3/Sponsoring/CSR - budowanie strategii działań odpowiedzialnych społecznie dostosowanych do branży i regionu, wyszukiwanie i rekomendowanie udziału w wydarzeniach gromadzących grupę docelową oraz spójnych komunikacyjnie ze strategią promocyjną klienta

4/ Eventy - organizacja szeroko pojętych imprez począwszy od merytorycznych konferencji prasowych, konferencji dla klientów o charakterze B2B po eventy promocyjne

5/ Komunikacja wewnętrzna - działania zmierzające do zwiększenia identyfikacji pracowników z firmą oraz budowaniu wizerunku pracodawcy na rynku pracy

6/ Social Media (m.in. Facebook, Google+, GoldenLine, LinkedIn) - profesjonalne zarządzanie serwisami firmowymi oraz managerskimi na portalach społecznościowych

Ponadto zarządzanie sytuacją kryzysową, profesjonalna budowa wizerunku czy też organizacja sesji zdjęciowych. Wszelkie informacje w zakresie szczegółowego opisu poszczególnych usług znajdą się na stronie internetowej Emitenta.


Podstawa prawna:§3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".




Osoby reprezentujące spółkę:
Andrzej Wojno - Prezes Zarządu

GPW
Dowiedz się więcej na temat: public relations
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »