ABPOL (ABP): Rozpoczęcie sprzedaży w sieci salonów prasowych Trafika - raport 23

Zarząd Abpol Company Polska S.A. z siedzibą w Warszawie („Abpol”) informuje, że Emitent rozpoczął współpracę firmą Tabak Polska Sp. z o.o. prowadzącą sieć salonów prasowych pod marką Trafika.

Salony prasowe Trafika są zlokalizowane w centrach handlowych i ciągach komunikacyjnych na terenie całej Polski. Obecnie sieć obejmuje 136 salonów. Trafika oferuje klientom takie produkty jak: prasa, papierosy, artykuły tytoniowe, karty telefoniczne, artykuły impulsowe.

Współpraca z siecią Trafika jest kolejnym krokiem w rozwoju sprzedaży produktów Abpol. Dzięki współpracy z siecią Trafika spółka może liczyć na wzrost sprzedaży oraz poprawienie dostępności produktów dla klienta końcowego.

Reklama


Podstawa prawna:

§ 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu " Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect"



Osoby reprezentujące spółkę:
Olgierd Wejner - prokurent

GPW
Dowiedz się więcej na temat: prasowe | salony
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »