MEDIACAP (MCP): Raport miesięczny za wrzesień 2010 - raport 43

Zarząd MEDIACAP SA (poprzednia nazwa EM Lab SA) przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za wrzesień 2010.


I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym emitenta, które w ocenie emitenta mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych emitenta.


Rok 2010 jest czasem umiarkowanego wzrostu rynku wydatków marketingowych po jego znaczącym spadku w roku poprzedzającym. Ostatnio publikowane raporty międzynarodowych holdingów reklamowych na temat polskiego rynku są rozbieżne w ocenie dokładnej dynamiki rynku: raport firmy MPG (należącej do holdingu Havas) wskazuje na wydatki mediowe na poziomie 4,127 miliarda złotych w H1/2010 czyli wzrost o 11,7% wobec analogicznego okresu w 2009, z kolei raport firmy Starlink (należącej do holdingu Publicis Groupe) szacuje te same wydatki na poziomie 3,589 miliarda złotych czyli wzrost o 4,7%. Pomimo różnic, w obu wypadkach należy jednak zwrócić uwagę na przyśpieszenie wzrostu rynku w drugim kwartale wobec stagnacji w pierwszym. Odważniejsze decyzje inwestycyjne klientów potwierdzają tezę, iż rynek wraca do pozytywnej koniunktury, której szczyt nastąpi w 2012 roku. Wobec powyższych czynników MEDIACAP SA w dalszym ciągu implementuje plan działania oparty na konserwatywnych zasadach, które bazują na kontrolowaniu kosztów z oczekiwaniem na wyższe przychody. Na bieżąco analizowana jest rentowność i skuteczność podejmowanych działań spółki w trzech kluczowych segmentach działalności: strategicznej obsłudze reklamowej, kompleksowej organizacji imprez promocyjnych (eventy) i niestandardowej reklamie zewnętrznej (ambient media).

Reklama


II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.



Spółka dokonała następujące publikacje w systemie EBI we wrześniu 2010:


03.09.2010 - RB 37/2010 - Nabycie 6,23 % akcji EM Lab SA przez klientów BRE Wealth Management S.A.

Zarząd EM Lab SA (dalej "Spółka") informuje, iż na podstawie zawiadomienia otrzymanego w dniu 3 września 2010 od BRE Wealth Management S.A. w trybie art. 69 ust.1 pkt 1 ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych, powziął informację o przekroczeniu w dniu 25 sierpnia 2010 przez klientów BRE Wealth Management S.A. progu 5 % udziałów w ogólnej liczbie głosów na walnym zgromadzeniu Spółki.

Zgodnie z treścią zawiadomienia klienci BRE Wealth Management przed nabyciem akcji posiadali łącznie 347 499 akcji Spółki, co stanowiło 3,12% udziału w kapitale zakładowym Spółki i uprawniało do 347 499 głosów na Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy stanowiących 3,12% udziału w ogólnej liczbie głosów w Spółce.

W wyniku nabycia akcji w dniu 25 sierpnia 2010 roku Klienci BRE Wealth Management posiadają obecnie 693 734 akcji Spółki, które stanowią 6,23% kapitału zakładowego Spółki oraz uprawniają do 693 734 głosów na Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy, co daje 6,23% udziału w ogólnej liczbie głosów w Spółce.

Zgodnie z treścią otrzymanego zawiadomienia nie istnieją żadne podmioty zależne od BRE Wealth Management, które posiadałyby akcje Spółki oraz nie istnieją podmioty, o których mowa w art. 87 ust. 1 pkt. 3 lit. c) ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych.


10.09.2010 - RB 38/2010 - Zmiana nazwy Spółki EM Lab SA na MEDIACAP SA

Zarząd EM Lab SA (dalej "Spółka") informuje, iż na podstawie wpisu dokonanego w Krajowym Rejestrze Sądowym w dniu 01 września 2010 nastąpiła zmiana nazwy Spółki EM Lab SA na nową nazwę MEDIACAP SA. Spółka wystąpiła do Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie o zmianę nazwy Spółki we wszystkich nośnikach informacyjnych, między innymi w systemach EBI, ESPI oraz w Internecie. Skrócona nazwa Spółki zostaje zmieniona z EMLAB na nową nazwę MEDIACAP. Spółka wnioskowała także o zmianę oznaczenia Spółki z obecnego EML na nowe oznaczenie MCP.


10.09.2010 - RB 39/2010 - Raport miesięczny za sierpień 2010

Zarząd MEDIACAP SA (poprzednia nazwa EM Lab SA) przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za sierpień 2010.


13.09.2010 - RB 40/2010 - Od 14 września 2010 akcje Spółki będą notowane pod nazwą MEDIACAP- oznaczenie MCP.

Zarząd MEDIACAP SA (poprzednia nazwa EM Lab SA) informuje, że na podstawie komunikatu otrzymanego od Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie w dniu 13 września 2010, począwszy od dnia 14 września 2010 akcje Spółki będą notowane pod nazwą MEDIACAP i oznaczeniem MCP.


20.09.2010 - 41/2010 - Wygrany przetarg na dostawę usług eventowych u o budżecie w przedziale 1,00-1,50M PLN dla międzynarodowej korporacji

Zarząd MEDIACAP SA informuje, iż spółka wygrała przetarg na dostawę usług eventowych o budżecie w przedziale 1,00-1,50 MLN PLN dla wiodącej międzynarodowej korporacji, która nie była dotąd klientem spółki. Ze względu na skalę zlecenia i perspektywę rozszerzenia współpracy, informacja ta jest istotną w mniemaniu spółki.

Realizacja zlecenia nastąpi w Q4 2010 i Q1 2011. Szczegółowe warunki umowy nie pozwalają na ujawnienie marki klienta do czasu zakończenia zleconych usług.


22.09.2010 - 42/2010 - Wygrany przetarg na dostawę usług eventowych u o budżecie w przedziale 0,25-0,50M PLN dla wiodącej krajowej firmy

Zarząd MEDIACAP SA informuje, iż spółka wygrała przetarg na dostawę usług eventowych o budżecie w przedziale 0,25-0,50 MLN dla wiodącej krajowej firmy, która nie była dotąd klientem spółki. Ze względu na perspektywę rozszerzenia współpracy z tym podmiotem, informacja ta jest istotną w mniemaniu spółki.

Realizacja zlecenia nastąpi w Q4 2010. Szczegółowe warunki umowy nie pozwalają na ujawnienie marki klienta do czasu zakończenia zleconych usług.



Spółka dokonała następując publikacje w systemie ESPI we wrześniu 2010:


03.09.2010 - 20/2010 - Nabycie 6,23 % akcji EM Lab SA przez klientów BRE Wealth Management S.A.

Zarząd EM Lab SA (dalej "Spółka") informuje, iż na podstawie zawiadomienia otrzymanego w dniu 3 września 2010 od BRE Wealth Management S.A. w trybie art. 69 ust.1 pkt 1 ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych, powziął informację o przekroczeniu w dniu 25 sierpnia 2010 przez klientów BRE Wealth Management S.A. progu 5 % udziałów w ogólnej liczbie głosów na walnym zgromadzeniu Spółki.

Zgodnie z treścią zawiadomienia klienci BRE Wealth Management przed nabyciem akcji posiadali łącznie 347 499 akcji Spółki, co stanowiło 3,12% udziału w kapitale zakładowym Spółki i uprawniało do 347 499 głosów na Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy stanowiących 3,12% udziału w ogólnej liczbie głosów w Spółce.

W wyniku nabycia akcji w dniu 25 sierpnia 2010 roku Klienci BRE Wealth Management posiadają obecnie 693 734 akcji Spółki, które stanowią 6,23% kapitału zakładowego Spółki oraz uprawniają do 693 734 głosów na Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy, co daje 6,23% udziału w ogólnej liczbie głosów w Spółce.

Zgodnie z treścią otrzymanego zawiadomienia nie istnieją żadne podmioty zależne od BRE Wealth Management, które posiadałyby akcje Spółki oraz nie istnieją podmioty, o których mowa w art. 87 ust. 1 pkt. 3 lit. c) ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych.



III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym raportem.


Po opublikowaniu strategii na lata 2010-2013 w czerwcu bieżącego roku, zarząd rozpoczął realizowanie zawartych w strategii działań. We wrześniu kontynuowano prace nad identyfikacją potencjalnych podmiotów przejęcia, pod kątem kryteriów wskazanych w strategii.Zarząd prowadzi obecnie zaawansowane rozmowy z kilkoma pomiotami zainteresowanymi transakcją.


Kolejnym elementem realizacji nowej strategii była kontynuacja przygotowywania koncepcji imprez własnych pod kątem przyciągnięcia sponsorów (nowy obszar działalności MEDIACAP) oraz dalsza rozbudowa oferty z zakresu niestandardowej reklamy zewnętrznej. We wrześnio odbył się pierwszy projekt w ramach własnych pomysłów.


Działania te w ciągu trzech lat mają doprowadzić do przeniesienia spółki na parkiet główny GPW. Spółka koncentruje się na dywersyfikacji źródeł zysków, co ma na celu zwiększenie przychodów i zmniejszenie ryzyka działalności spółki.


IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami, oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.


08.10.2010 - Publikacja Raportu Miesięcznego za wrzesień 2010



Podstawa prawna:

Punkt 16 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych

w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 r. "Dobre Praktyki Spółek notowanych na NewConnect"





Osoby reprezentujące spółkę:
Jacek Olechowski - Prezes Zarządu
Edyta Gurazdowska - Członek Zarządu

GPW
Dowiedz się więcej na temat: wrzesień | przetarg | Warszawa | firmy | MEDIACAP | giełdy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »