EKOOZE (EKE): Podpisanie umowy z Loyalty Partner Polska sp. z o.o. sp.k. - raport 9

Zarząd Dent-a-Medical SA informuje, że 22 maja 2013 roku zawarł umowę o współpracy z Loyalty Partner Polska sp. z o.o. sp.k. (dalej: Partner), właścicielem programu PAYBACK w Polsce.


Współpraca Spółki z Partnerem w ramach programu PAYBACK polegać będzie na uczestnictwie gabinetów stomatologicznych sieci partnerskiej Dent-a-Medical w programie bonusowym PAYBACK Moje Miasto.


Program PAYBACK jest wiodącym na świecie i w Polsce programem lojalnościowym, w którym za pomocą jednej karty uczestnicy mogą gromadzić punkty podczas codziennych zakupów w wielu tradycyjnych punktach sprzedaży oraz online. Zgromadzone przez uczestników programu PAYBACK punkty mogą być zamieniane na zniżki lub stanowić zapłatę za nabywane usługi i produkty.

Reklama


Współpraca Spółki z programem PAYBACK Moje Miasto w pierwszym okresie dotyczyć będzie gabinetów sieci zlokalizowanych w Warszawie. Następnie ma ona obejmować kolejne regiony Polski.


W Polsce jest ponad 6 milionów zarejestrowanych i aktywnych uczestników programu PAYBACK a w samej Warszawie ponad 600 tysięcy.


Przedmiotowa umowa zapewnia Spółce udział w przychodach Partnera realizowany przez program PAYBACK Moje Miasto w gabinetach Dent-a-Medical. W opinii Zarządu podpisanie przedmiotowej umowy istotnie wpłynie na wyniki finansowe osiągane przez Emitenta w przyszłości.


Podstawa prawna: §3 ust. 2 pkt. 2 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".



Osoby reprezentujące spółkę:
Mariusz Andrych - Prezes Zarządu

GPW
Dowiedz się więcej na temat: Polskie | partnerzy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »