INCANA (ICA): Informacja o stopniu realizacji pierwszych założeń strategii rozwoju - raport 3

Zarząd INCANA S.A. (Spółka, Emitent) podaje do wiadomości stopień realizacji założeń strategii rozwoju opublikowanej w dokumencie informacyjnym z dn. 14.07.2011 r. (pkt 4.12.4 str. 70)


Spółka zakończyła proces rozbudowy kanału sieci dystrybucyjnej produktów kategorii inside opartego na salonach wyposażenia wnętrz oraz ceramiki łazienkowej. W okresie od 15.05.2011r. do 15.01.2012r. Emitent zawarł współpracę łącznie z 600 punktami sprzedaży. Dodatkowo wyodrębniony został nowy region sprzedaży obejmujący swym zasięgiem Polskę Centralną i Południowo-Wschodnią oraz zatrudniono nowego menadżera sprzedaży odpowiedzialnego za ten region.

Reklama

Ponadto, Zarząd Emitenta informuje, iż do dnia sporządzenia niniejszego raportu zawarł umowę z jednym dużym dystrybutorem, a także prowadzi negocjacje z kolejnymi dwoma znaczącymi kontrahentami. Pomyślne ich zakończenie przyczyni się do dalszej poprawy dostępności produktów marki Incana (szczególnie na ww. obszarze geograficznym) oraz do stałego zwiększania efektywności zagospodarowania rynku krajowego.


Od początku lutego 2012 r. trwają prace związane z rozwojem kanału sieci sprzedaży produktów kategorii outside opartego na profesjonalnych hurtowniach budowlanych oraz sklepach z asortymentem elewacyjnym. Spółka planuje rozszerzyć ww. sieć docelowo do 100 nowych punktów sprzedaży w terminie do końca II kwartału br.


Także w lutym br. rozpocznie się modernizacja posiadanej przez Emitenta pracowni projektowej. Modernizacja oparta będzie na przygotowaniu zaplecza technicznego do produkcji nowych wzorów przemysłowych, rozbudowaniu i unowocześnieniu parku maszynowego oraz stworzeniu pomieszczenia dedykowanego testowaniu nowych wyrobów. Pełne uruchomienie nowej pracowni planowane jest na początek marca, kiedy to rozpoczną się prace nad wprowadzeniem nowej linii produktów na rynek. Spółka w obu kategoriach produktowych inside oraz outside planuje zaprezentować nowoczesne wzornictwo połączone z klasyczną kolorystyką. Wprowadzenie nowych produktów planowane jest na początek III kwartału br.


Wymienione powyżej aktywności Emitenta wpisane są w długofalową strategię rozwoju, która zakłada m.in. rozszerzenie kanałów dystrybucji oraz rozwój w zakresie produkcji. Realizacja tych założeń może pozytywne wpłynąć na wyniki finansowe Emitenta w 2012 roku. Jednocześnie działania te wspierają promocję marki Incana i mogą znaleźć odzwierciedlenie w zwiększeniu udziału produktów Emitenta w rynku innowacyjnych dekoracji ściennych.




Podstawa prawna:

§ 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".





Osoby reprezentujące spółkę:
Dariusz Suchy - Prezes Zarządu

GPW
Dowiedz się więcej na temat: Strategie | stopień | strategia rozwoju
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »