RODAN (ROD): Informacja o podpisaniu umowy - raport 65
Zarząd Rodan Systems SA informuje, że spółka Rodan Systems podpisała z EURO-net Sp. z o.o. - właścicielem detalicznej sieci RTV EURO AGD, umowę na wdrożenie systemu do obsługi procesu obiegu faktur w oparciu o oprogramowanie OfficeObjects®Document Manager. Rozwiązanie pozwoli na pełną automatyzację procesu obsługi faktur w organizacji. Każda wpływająca faktura będzie elektronicznie przyporządkowana do właściwego projektu, budżetu oraz miejsca powstania kosztu. System do obsługi procesu obiegu faktur będzie zintegrowany z systemem SAP.
Rodan Systems SA przekazuje niniejszą informację z uwagi na fakt, iż podpisanie umowy jest realizacją założeń o których Spółka informowała w Dokumencie Informacyjnym - zwiększenie udziału Spółki w rynku biznesowym.
Podstawa prawna: § 3 ust. 2 pkt 2 Załącznika do Uchwały nr 363/2009 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 27 lipca 2009 r. "Informacje Bieżące i Okresowe w Alternatywnym Systemie Obrotu".
Osoby reprezentujące spółkę:
Witold Staniszkis - Prezes Zarządu