Potężna awaria ING. Klienci nie mogli korzystać ze strony internetowej i aplikacji
Klienci ING Banku Śląskiego nie mieli dzisiaj dostępu do swoich pieniędzy w normalny sposób. Bank zmagał się z awarią swojego systemu transakcyjnego.
- Tak, mieliśmy przerwę w dostępie do systemu internetowego. Trwała ok. 30 min i skończyła się parę minut po godz. 13. Teraz działa już wszystko dobrze - poinformował Interię Piotr Utrata, dyrektor biura prasowego ING Bańku Śląskiego.
Informację o problemach pierwszy podał portal spider'sweb.
Nie było sposobu na zalogowanie się na swoje konto użytkownika za pośrednictwem usługi Moje ING - zarówno poprzez stronę internetową, jak i za pomocą aplikacji mobilnej. Wtedy też próżno było szukać informacji na temat tego, kiedy awaria ING zostaje usunięta w serwisach społecznościowych banku, chociaż użytkownicy zgłaszali problem już blisko godzinę.
Można było korzystać ze starego systemu bankowości. W ten sposób można było dostać się do pieniędzy na swoim rachunku. Warto pamiętać o tym triku w przyszłości w sytuacji, gdy ING nie działa. Problemy wyczuwało się już od rana.
Sprawdź bieżące notowania ING BSK na stronach BIZNES INTERIA.PL
Ty też możesz pomóc! Czekamy na Twoje wsparcie na pomagam.interia.pl!