Libet zacieśnia współpracę z największym dystrybutorem

Libet S.A., producent kostki brukowej, podpisał nową umowę dystrybucyjną z firmą EL SAN z Lublina.

Libet S.A., producent kostki brukowej, podpisał nową umowę dystrybucyjną z firmą EL SAN z Lublina.

EL SAN to regionalny lider rynku sprzedaży kostki brukowej oraz galanterii betonowej. Umowa o współpracy wzmocni pozycję Libet w najbardziej rentownym segmencie produktów premium.

- Jednym z głównych celów spółki na ten rok jest dalsze zacieśnianie współpracy z kluczowymi dla firmy partnerami. Umowa z firmą EL SAN jest dowodem, że udaje nam się skutecznie realizować te zamierzenia. Dzięki zawieraniu umów dystrybucyjnych możemy zaoferować naszym partnerom jeszcze szersze wsparcie w zakresie serwisu sprzedażowego, marketingu, logistyki czy doradztwa, zapewniamy również lepszą dostępność naszych flagowych produktów - mówi Thomas Lehmann, prezes Libet S.A.

Reklama

Libet konsekwentnie realizuje politykę umacniania współpracy z autoryzowanymi punktami sprzedaży. W tym celu rozwija program partnerski, w ramach którego tworzy ofertę wsparcia swoich klientów w kluczowych dla sprzedaży obszarach i stale dopasowuje ją do potrzeb dystrybutorów. W poprzednim tygodniu Libet zawarł podobną umowę z Novum Stone Expert - dystrybutorem kostki brukowej i materiałów nawierzchniowych na terenie Górnego Śląska i Polski Południowo-Wschodniej.

Kanał autoryzowanych punków sprzedaży jest bardzo istotny z punktu widzenia budowy pozycji Libetu w segmencie premium. W zeszłym roku spółce udało się zwiększyć udział sprzedaży produktów z najwyższego segmentu rynku do 37 proc. w całości przychodów, a do 2015 r. ma wynosić on 50 proc.

- Koncentrujemy się na budowie pozycji w segmencie premium, ponieważ jest on najbardziej rentowny i perspektywiczny, a Libet dzięki doskonałemu zespołowi specjalistów i własnemu działowi badań i rozwoju posiada najwyższe kompetencje do rozwoju oferty w tym zakresie - dodaje Thomas Lehmann, prezes Libet S.A.

Libet rozwija swoją ofertę również w kierunku produktów komplementarnych. W ten sposób spółka wychodzi poza tradycyjne ramy branży i staje się firmą kreującą otoczenie.

Istotną przewagą konkurencyjną Libet jest innowacyjna technologia produkcji, a spółka stale rozwija moce w zakresie najwyżej jakości asortymentów. Dzięki zrealizowanej w 2012 r. inwestycji w nową linię do obróbki i uszlachetniania produktów premium możliwe będzie poszerzenie asortymentu i dopasowanie oferty do oczekiwań najbardziej wymagających odbiorców. W tym zakresie Libet rozwija portfolio produktów na zamówienie - są to krótkie serie tworzone według indywidualnego projektu.

Spółka rozważa również ekspansję geograficzną i wyjście na inne rynki z produktami segmentu premium.

Libet S.A. to producent kostki brukowej oraz lider w segmencie kostki brukowej premium. Spółka prowadzi produkcję w 14 zakładach produkcyjnych na 24 liniach produkcyjnych. Łączne moce wszystkich ww. zakładów wynoszą ok. 14 mln m2 w skali roku (w przeliczeniu na kostkę standardową). Zakłady produkcyjne wyróżniają się wysokim poziomem automatyzacji procesów produkcyjnych. Grupa prowadzi produkcję w oparciu o nowoczesne technologie, wysokiej jakości surowce oraz przy zachowaniu wyjątkowej dbałości o aspekty bezpieczeństwa pracy.

Opr. MM

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Libet S.A. | San
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »