Dialog wprowadza markę Diallo

Należąca do KGHM Telefonia Dialog od 1 lutego wprowadza na polski rynek własną markę telefonii komórkowej - Diallo. Usługa kierowana będzie do klientów indywidualnych i biznesowych, zarówno w modelu abonamentowym, jak i na pre-paid - podała spółka w komunikacie prasowym.

Należąca do KGHM Telefonia Dialog od 1 lutego wprowadza na polski rynek własną markę telefonii komórkowej - Diallo. Usługa kierowana będzie do klientów indywidualnych i biznesowych, zarówno w modelu abonamentowym, jak i na pre-paid - podała spółka w komunikacie prasowym.

Dialog zaoferuje usługi telefonii komórkowej jako operator wirtualny (MVNO) na bazie sieci Polkomtela.

Operator nie podał więcej szczegółów, zaznaczając, że ujawni je 1 lutego.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: dialog | pre-paid | polski rynek | operator
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »