Nowoczesny system likwidacji szkód w Compensie i Herosie

Od kilku miesięcy profesjonalną obsługą klientów TU Compensa SA i BTUiR Heros SA zgłaszających szkody zajmują się Regionalne Centra Serwisowe, a od 1 grudnia w ramach Grupy Wiener Staedtische i HUK Coburg funkcjonuje wyspecjalizowana spółka rzeczoznawcza Auto - Ekspert Sp. z o.o.

Od kilku miesięcy profesjonalną obsługą klientów TU Compensa SA i BTUiR Heros SA zgłaszających szkody zajmują się Regionalne Centra Serwisowe, a od 1 grudnia w ramach Grupy Wiener Staedtische i HUK Coburg funkcjonuje wyspecjalizowana spółka rzeczoznawcza Auto - Ekspert Sp. z o.o.

Nowatorski system likwidacji szkód został opracowany w oparciu o doświadczenia jednego z głównych akcjonariuszy TU Compensa SA - niemieckiego HUK Coburg, który od wielu lat zajmuje czołową pozycję na niemieckim rynku ubezpieczeń komunikacyjnych. Głównym celem autorów tego projektu było ułatwienie klientom obu towarzystw zgłoszenia szkody, skrócenie czasu potrzebnego na proces likwidacji, podwyższenie jakości i standaryzację obsługi w tym zakresie.

W chwili obecnej klient Compensy czy Herosa chcąc zgłosić szkodę może to zrobić na kilka sposobów. Wystarczy wykonać telefon, do jednego z 6 funkcjonujących w całym kraju Regionalnych Centrów Serwisowych, zgłosić się osobiście to dowolnego oddziału lub RCS albo skontaktować się z Agentem. W ciągu 48 godzin na miejscu pojawi się wysoko wykwalifikowany i profesjonalnie wyposażony rzeczoznawca - pracownik specjalistycznej firmy Auto - Ekspert, który na miejscu u klienta dokona oględzin. Na ich podstawie w ciągu kolejnych 24 godzin przygotowana zostanie ekspertyza będąca podstawą do dalszej sprawnej likwidacji szkody. Dążeniem zespołu kierowanego przez Andre Linssa było, by po powiadomieniu o szkodzie wszystkie konieczne działania były wykonywane przez przedstawiciela Towarzystwa bez konieczności angażowania klienta oraz by był on obsługiwany przez ludzi, którzy dzięki wąskiej specjalizacji są w stanie zapewnić mu najwyższej jakości serwis.

Reklama

Rozwiązanie wdrożone w Compensie i Herosie jest gwarancją wyższego poziomu obsługi klientów, ale daje także wymierne korzyści samym towarzystwom. - Spółki poprzez wąską specjalizację pracowników i wykorzystanie najnowocześniejszych technologii informatycznych będą w stanie obniżyć swoje koszty funkcjonowania - twierdzi Andre Linss, pełnomocnik zarządu ds. Likwidacji Szkód i prezes zarządu Auto - Ekspert Sp. z o.o.

- Oddzielając całkowicie sferę sprzedaży (skupionej w oddziałach) od sfery likwidacji szkód (RCS-y) tworzymy także system samokontroli. W interesie oddziałów jest bowiem utrzymanie jak najwyższego poziomu obsługi klientów w RCS-ach, z kolei jednostkom odpowiedzialnym za likwidację szkód będzie zależeć na starannej selekcji ryzyk przyjmowanych przez agentów i pracowników sprzedaży - uważa Linss.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »