Spory pomiędzy pracownikami mogą przynieść firmie wiele korzyści

Czy spieranie się między pracownikami firmy jest oznaką, że dzieje się w niej coś złego? Niekoniecznie. Jeśli tylko obie strony używają rzeczowych argumentów i są gotowe się porozumieć, skutki sporu mogą być korzystne.

Jak mówi Tomasz Kalko, właściciel marki szkoleniowo-doradczej TomaszKalko.pl: - Spór jest wielką wartością. Bo jeżeli są dwie osoby, które mają inne zdanie i którym zależy, to znaczy, że w tej organizacji czy rodzinie dzieje się coś ważnego, można w ogóle rozmawiać i są jakieś dwie wizje. Jest tylko jedna bardzo istotna rzecz: trzeba umieć rozmawiać nie o tym, czego się chce, lecz - dlaczego się tego chce.

Jeśli dyskutanci wytłumaczą sobie, czemu stoją na danych stanowiskach, spór może okazać się cenny. Dzięki niemu obie strony mają bowiem szansę się zrozumieć i zacząć się lepiej dogadywać.

Reklama
Dostarczył infoWire.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »