Primark wchodzi na polski rynek, szuka 250 pracowników

​Primark, międzynarodowa marka odzieżowa, otworzy w warszawskiej Galerii Młociny swój pierwszy sklep w Polsce. Podpisała umowę najmu - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

Nowy sklep Primark zajmie 3.660 m kw. powierzchni handlowej na dwóch piętrach i będzie oferował modę damską, męską i dziecięcą, w tym obuwie, akcesoria, a także bieliznę i wyposażenie domu.  Właścicielami otwartej w maju Galerii Młociny są EPP (70 proc. udziałów) oraz Echo Investment (30 proc.). EPP zarządza inwestycją, a spółka Echo Investment była odpowiedzialna za budowę i wynajem powierzchni.

"Przed ogłoszeniem daty otwarcia Primark we współpracy z Echo Investment dostosuje wynajętą przestrzeń do swoich potrzeb" - napisano w komunikacie Primarku.

Reklama

Jak podano, od września Primark będzie szukać w Polsce ponad 250 pracowników.

W zeszłym miesiącu Primark otworzył swój pierwszy sklep w Europie Środkowo-Wschodniej w słoweńskiej Lublanie. Firma ogłosiła także plany otwarcia sklepu w Czechach.

Primark to międzynarodowa marka odzieżowa. Firma posiada ponad 370 sklepów i niemal 1,5 mln m kw. powierzchni handlowej w 12 krajach. Zatrudnia ponad 75 tys. osób.
Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »