Prezenty firmowe: 88 procent przedsiębiorstw chce obdarować swoich pracowników

Jak wynika z raportu agencji badawczej ARC Rynek i Opinia, na który powołuje się "Puls Biznesu", dziewięć na dziesięć (88 proc.) firm chce obdarować swoich pracowników z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia.

A co najbardziej zatrudnieni chcieliby znaleźć pod firmową choinką? Najpopularniejszym gwiazdkowym prezentem są bony i kupony podarunkowe. Wybiera je ponad połowa (56 proc.) uczestników sondażu, zrealizowanego przez Millward Brown.

Niemal co trzeci ankietowany (31 proc.) marzy o dofinansowaniu sportu i rekreacji.

Prawie tyle samo (29 proc.) nie miałoby nic przeciwko biletom do kina czy teatru.

Podobny odsetek respondentów (30 proc.) chętnie skorzystałby z dodatkowego dnia płatnego urlopu. 

 

 

 

PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »