Lidl polska w gronie top 100 pracodawców
Przed podjęciem pierwszej pracy każdy marzy o zatrudnieniu w firmie, która będzie spełniać wszystkie oczekiwania. Jak jednak odnaleźć tę najlepszą? Warto skorzystać z rankingów, certyfikatów i badań, takich jak Trendence Graduate Barometer, w którym ponad 30 tysięcy młodych Europejczyków wskazało swojego pracodawcę marzeń. W czołowej setce firm, do których chcieliby aplikować absolwenci i osoby rozpoczynające swoją karierę zawodową, po raz kolejny znalazła się firma Lidl Polska.
Lidl Polska ponownie znalazł się w gronie najbardziej pożądanych pracodawców w Polsce w badaniu Trendence Graduate Barometer - z liderami w swoich branżach takimi jak: Apple, Microsoft, Google Poland, KGHM Polska Miedź czy Deloitte. Do najlepszej setki trafiły firmy postrzegane przez studentów, absolwentów i młodych profesjonalistów jako najlepsze miejsca do rozpoczęcia i rozwoju swojej kariery zawodowej. "Firma Lidl Polska stawia od dawna na ambitne i zaangażowane osoby - młodzi ludzie mają możliwość zdobycia doświadczenia i startu kariery, zaczynając od trzymiesięcznych płatnych stażów wakacyjnych lub biorąc udział w atrakcyjnych programach rozwojowych, po których mogą objąć stanowisko kierownicze. Jako jedna z największych firm w Polsce, Lidl oferuje studentom i absolwentom - jak i wszystkim swoim pracownikom - bardzo dobre warunki zatrudnienia, m.in. atrakcyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet benefitów" - mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska. Wszystko to składa się na obraz pracodawcy, który docenia osoby zatrudnione w swojej firmie, potrafi stworzyć im dogodne warunki nie tylko do rozwoju zawodowego, ale też często osobistego, jak również buduje mocny i pozytywny wizerunek firmy, w której po prostu chce się pracować.
Prestiżowy ranking TOP 100 Pracodawców według Trendence Graduate Barometer to największe europejskie badanie opinii studentów i osób wkraczających na ścieżkę kariery zawodowej. Przeprowadzane jest w formie internetowej ankiety.
W tegorocznej europejskiej edycji badania wzięło udział ponad 300 tys. osób. 20 tys. z nich wskazało najbardziej pożądanych pracodawców w Polsce. Każdego roku badanie prowadzone jest łącznie w 28 krajach na całym świecie, w którym uczestniczy ponad 500 tys. studentów i absolwentów studiów na kierunkach biznesowych, inżynieryjnych oraz IT.