Koncern informatyczny Cisco potroi liczbę pracowników w Krakowie

Amerykański koncern informatyczny Cisco, który w Krakowie zatrudnia około 300 pracowników, zamierza w najbliższych 2-3 latach nawet trzykrotnie powiększyć liczbę pracowników.

W Krakowie od roku działa centrum wsparcia Cisco. Obsługuje klientów z regionu Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki oraz Rosji. Ośrodek świadczy usługi zarówno dla innych podmiotów amerykańskiego koncernu, jak i klientów zewnętrznych w zakresie wsparcia technicznego oraz obsługi księgowej, rachunkowej i zamówień.

- Kiedy rok temu otwieraliśmy pierwsze biuro w Krakowie mówiłem o tym, że chcemy w tym mieście dynamicznie się rozwijać. W ciągu roku udało nam się zatrudnić 300 osób, a Kraków stał się bardzo ważnym centrum dla naszych globalnych interesów - powiedział podczas konferencji prasowej wiceprezes firmy Cisco Olivier Kohler.

We wtorek firma uroczyście otworzyła drugie biuro w Krakowie. Jak zapowiedzieli jej przedstawiciele, obok rozpoczęła się już budowa trzeciego, największego biura, które ruszy w ciągu 2-3 lat. W tym czasie Cisco zamierza zwiększyć zatrudnienie nawet trzykrotnie.

- Wszystko zależy od rozwoju naszego biznesu i sytuacji makroekonomicznej na świecie - zaznaczył wiceprezes.

Dodał, że decyzja o inwestycji w nowy budynek świadczy o tym, że firma jest zadowolona z poziomu pracowników w Krakowie.

Firma poszukuje przede wszystkim inżynierów z kilkuletnim stażem. Zapowiada też zatrudnianie absolwentów uczelni technicznych oraz studentów ostatnich lat, którym proponuje specjalny program stażowy.

Cisco jest światowym liderem w dziedzinie technologii sieciowych przeznaczonych do obsługi internetu. Firma zatrudnia na świecie ponad 70 tys. pracowników.

Reklama
PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »