Huawei daje pracę na południu Polski

Huawei, globalny producent najwyższej klasy smartfonów, tabletów, wearables i notebooków, zatrudni w Polsce 100 specjalistów sprzedaży. Kraków będzie jednym z 11 miast, w których będzie prowadzona rekrutacja. Rozmowy z kandydatami rozpoczną się 1 grudnia. Potrzeby kadrowe firmy rosną wraz z szybkim rozwojem biznesu i coraz mocniejszą pozycją na polskim rynku - po trzech kwartałach tego roku udział Huawei w rynku smartfonów sięgnął już 23%.

- Huawei rośnie w siłę w Polsce. Cieszymy się z coraz większego udziału w rynku i mamy apetyt na więcej, w związku z czym potrzebujemy nowych ludzi na pokładzie. Czekamy na kandydatów podzielających nasze ambicje, którzy poczują się dumni z bycia w naszej drużynie i wesprą nas w drodze po palmę pierwszeństwa na polskim rynku - mówi Jefferson Zhang, dyrektor generalny w Huawei Consumer Business Group Polska.

- Cieszymy się, że możemy zaoferować nowe miejsca pracy i inwestujemy w lokalny rynek pracy. Zapraszamy ambitnych, przebojowych kandydatów, którzy chcą rosnąć razem z nami w branży nowych technologii i być częścią innowacyjnego biznesu - mówi Dorota Natalia Haller, dyrektor marketingu i komunikacji w Huawei CBG Polska.

Reklama

Miasta, w których odbędzie się rekrutacja, to Warszawa, Kraków, Gdańsk, Wrocław, Łódź, Poznań, Katowice, Lublin, Rzeszów, Bydgoszcz i Białystok. Nowych pracowników dla Huawei zatrudni firma Adecco. Szczegóły co do oczekiwań wobec kandydatów, a także miejsca i pory rekrutacji dostępne są pod linkami: Specjalista ds. Sprzedaży, Regionalny Manager ds. Sprzedaży.

Udział Huawei w polskim rynku smartfonów wzrósł gwałtownie na przestrzeni ostatnich trzech lat - do 23 proc. po wrześniu tego roku z 8  proc. na koniec roku 2015. Najnowszy flagowy smartfon firmy, Mate 10 Pro, to pierwszy na świecie telefon z wbudowaną sztuczną inteligencją. Telefony serii Mate i serii P wyposażone są w najwyższej jakości aparaty, stworzone we współpracy z legendarną marką Leica. Nowością w portfolio Huawei jest ultrabook MateBook X, który wyróżnia się lekkością i poręczną konstrukcją - jego sprzedaż szybko rośnie od chwili sierpniowego debiutu, wbrew ogólnorynkowej tendencji w tym segmencie rynku.

Huawei Consumer Business Group

Od końca 2013 roku produkty i usługi firmy Huawei są dostępne w ponad 170 krajach, docierając do ponad 1/3 ludzkości. Huawei został trzecim, globalnym producentem smartfonów pod względem sprzedaży w 2013. Firma otworzyła również 16 centrów rozwoju na całym świecie, m.in w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Szwecji, Rosji, w Indiach i Chinach. Jedna z trzech grup biznesowych Huawei - Huawei Consumer Business Group (BG) odpowiada za szerokie portfolio produktowe w tym smartfony, urządzenia mobilne, domowe routery oraz usługi w chmurze. Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu na rynku teleinformatycznym (ICT) i rozbudowanej, światowej sieci partnerów i współpracowników, Huawei BG dostarcza najnowocześniejsze technologie i rozwiązania klientom na całym świecie.

Opr. KM

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »