3000 zł w telesprzedaży!

Artykuł sponsorowany
Piątek, 13 maja 2016 (15:54)

W Polsce rocznie w telemarketingu zdobywa doświadczenie zawodowe 250-300 tysięcy nowych osób, a co najmniej 2 miliony Polaków ma doświadczenie w pracy w call center. Jedną z firm, która rozwija swój biznes także poprzez kanał telesprzedaży jest Eniro Polska – właściciel wyszukiwarki lokalnej firm i usług PanoramaFirm.pl.

Zdjęcie

Eniro /materiały promocyjne

"W Eniro Polska traktujemy pracę w telefonicznej obsłudze klienta jako kluczowy obszar w strategii firmy. Poprzez wprowadzanie innowacyjnych zmian nie tylko docieramy do najlepszych kandydatów, ale także budujemy na rynku pozytywny wizerunek pracy w telesprzedaży". - mówi Anna Strutyńska, Dyrektor Personalny, Eniro Polska.

Dla kogo telesprzedaż?

Telesprzedaż to branża, która dynamicznie się rozwija i oferuje dużo miejsc pracy. Konsultant telesprzedaży to zawód z perspektywami, choć często postrzegany jest jako wyjątkowo trudny i jedynie dla osób młodych - jako początek kariery zawodowej. Warto podkreślić, że praca w telesprzedaży jest odpowiednia dla osób w każdym wieku, spełniających określone warunki. W tym zawodzie dobrze czują się osoby zorganizowane, łatwo nawiązujące kontakt z ludźmi, komunikatywne, lubiące rywalizację i dążenie do wyznaczonych celów.

Jak motywowani są telesprzedawcy?

Firma Eniro Polska oferuje pracownikom przyjazne miejsce pracy ze stałymi godzinami (08.00 - 16.30), atrakcyjne możliwości zarabiania oraz szereg benefitów. "Ostatnio zmieniliśmy system wynagradzania - obecnie każda nowo zatrudniona osoba otrzymuje umowę o pracę z wynagrodzeniem podstawowym w wysokości 3000 zł brutto. To wzrost aż o 30% w porównaniu z 2015 r." - komentuje Anna Strutyńska, Dyrektor Personalny, Eniro Polska. "Ponadto, wszystkie osoby pracujące w dziale sprzedaży objęte są systemem premiowym, w którym stawki wynoszą od 1% do nawet 24% w zależności od wyniku". - dodaje Anna Strutyńska.

Systemy motywacyjne oparte o pozytywną rywalizację są narzędziem stosowanym w celu utrzymania wysokiego poziomu zaangażowania w telesprzedaży. W Eniro Polska organizowane są także regularne konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, wewnętrzne wydarzenia i akcje specjalne, które budują pozytywną atmosferę w zespołach. Konsultanci sprzedaży rywalizują o wyjazdy do stolic europejskich. Pracownicy zachęcani są do wspierania klientów oraz lokalnych społeczności. "Budujemy silną emocjonalną więź pomiędzy pracownikami a naszą marką, dlatego chętnie angażujemy ich w produkcję filmów promocyjnych, korporacyjnych czy nawet elektronicznych kartek świątecznych. Nie brakuje także wspólnego świętowania nieformalnych wydarzeń - takich jak Dzień Kobiet, pierwszy dzień wiosny czy premiery hitów kinowych". - mówi Anna Strutyńska,  Dyrektor Personalny, Eniro Polska.

Jak wygląda praca w telesprzedaży w firmie po transformacji biznesowej?

Eniro Polska  zakończyła proces transformacji biznesu do usług online i mobile. Wymagało to przygotowania dla pracowników rzetelnego i głębokiego procesu edukacji w zakresie form reklamy online, optymalizacji treści w wyszukiwarkach, zachowań użytkowników, efektywnościowych modeli reklamy, nowych narzędzi sprzedaży. Marketing cyfrowy wymaga ciągłego pogłębiania wiedzy. "Przemianie musiały więc ulec wszystkie nasze wewnętrzne procesy, po to, abyśmy mogli odpowiadać na wymagania nowoczesnych mediów. W trakcie transformacji do mediów cyfrowych dostarczyliśmy także pracownikom wiele nowoczesnych narzędzi wspierających ich codzienną pracę". - komentuje Anna Strutyńska,  Dyrektor Personalny, Eniro Polska.

Ze względu na rozwój technologiczny i sprzedawane produkty zatrudniani w Eniro Polska pracownicy, muszą być specjalistami w dziedzinie marketingu cyfrowego i odpowiednimi partnerami do rozmów. Konsultanci Eniro codziennie kontaktują się z tysiącami firm i proponują klientom najbardziej optymalne i w pełni mierzalne rozwiązania: skuteczną reklamę w internetowej i mobilnej Panoramie Firm, strony www, video, e-mailing, SEO, e-sklepy czy re-marketing. To profesjonalni doradcy, którzy budują długoterminowe relacje z polskimi przedsiębiorcami. Wśród kandydatów na konsultantów telesprzedaży w Eniro Polska poszukiwane są osoby, które mają umiejętność przekonywania i argumentowania, a także otwartość i chęć kontaktów z ludźmi.

"Praca konsultantów opiera się na jasno zdefiniowanych celach i odpowiedniej organizacji procesu sprzedaży, dlatego ważnym jest, aby kandydaci dobrze czuli się w warunkach promujących silne uporządkowanie zadań w czasie i ich regularne realizowanie każdego dnia." - mówi Anna Strutyńska,  Dyrektor Personalny, Eniro Polska.    "Jesteśmy pracodawcą, który w bardzo szczegółowy sposób opisuje zasady pracy w dziale sprzedaży. Sprzedawcy przychodzą rano do biura, odbywają zebranie ze swoim przełożonym, czas pracy jest podzielony na konkretne zadania, liczbę wizyt lub kontaktów, oraz inne czynności, które muszą zostać wykonane w ciągu dnia. Te warunki przekładają się na efektywność pracy, a w konsekwencji na wyższe wynagrodzenie prowizyjne." - dodaje Anna Strutyńska. Kandydatów powinna także wyróżniać: kreatywność, zdolność do poszukiwania nieszablonowych rozwiązań i otwartość na nowinki technologiczne. Praca w Eniro Polska jest dla ambitnych osób, które chcą nie tylko odnosić sukcesy zawodowe, ale także łatwo łączyć pracę z życiem prywatnym.

Jeśli jesteś zainteresowany karierą w Telesprzedaży w Eniro Polska wejdź na: http://www.praca3000.pl/ i wyślij nam swoje CV.

Zdjęcie

Eniro /materiały promocyjne
materiały promocyjne
POLECANE zwiń