Wynagrodzenia w działach obsługi klienta

Wynagrodzenia połowy osób pracujących w 2013 roku w działach obsługi klienta nie przekraczały 3200 zł brutto miesięcznie. Spośród nich najniższe pensje otrzymywali konsultanci telefoniczni. Tylko co druga osoba zatrudniona na tym stanowisku zarabiała miesięcznie więcej niż 2700 zł brutto.

Pensje połowy kierowników ds. obsługi klienta przekraczały w 2013 roku 6000 zł miesięcznie. Gorzej wynagradzani byli koordynatorzy ds. sprzedaży i specjaliści ds. obsługi klienta. Mediany ich wynagrodzeń wyniosły odpowiednio 4100 zł i 3500 zł brutto miesięcznie. Najniższe pensje w działach obsługi klienta otrzymywali konsultanci telefoniczni.

Najwyższe płace wśród osób kontaktującymi się z klientami otrzymywali zatrudnieni w branży IT. Mediana ich wynagrodzeń wynosiła 4900 zł brutto. Najmniej zarabiały osoby pracujące w usługach dla ludności, handlu oraz kulturze i sztuce.

Sylwia Rębisz
Sedlak & Sedlak

Ile powinieneś zarabiać? Weź udział w Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń i porównaj swoje zarobki z innymi

wynagrodzenia.pl
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »