Specjalista ds. rekrutacji

  • Branża: Human Resources
  • Lokalizacja: Katowice, śląskie
  • Ważna: od 02.10.2017 do 29.10.2017

Samodzielne prowadzenie procesu selekcji i rekrutacji pracowników tymczasowych – (w tym pozyskiwanie kandydatów różnymi metodami, redagowanie i publikacja ogłoszeń, selekcja kandydatów, przeprowadzanie wywiadów telefonicznych, rozmów i testów kwalifikacyjnych, ocena kompetencji kandydatów), Budowanie i aktualizowanie bazy kandydatów, Rekrutacja na stanowiska niższego i średniego szczebla, Aktywne wyszukiwanie i dobór kandydatów zgodnie z profilem stanowiska pracy, Współpraca z urzędami pracy i innymi instytucjami rynku pracy, Reprezentowanie firmy na spotkaniach z Klientem, targach pracy i innych wydarzeniach.

Zainteresowanie branżą HR oraz doświadczenia w dziedzinie rekrutacji, Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, preferowane: psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, Umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy, nastawienie na realizację celu, Samodzielność oraz zaangażowanie, Znajomość pakietu MS Office, Wysokie umiejętności interpersonalne, Prawo jazy kat. B czynne.

Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat, Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8-16, Atrakcyjne wynagrodzenie + możliwość wypracowania premii uznaniowej, Dużą samodzielność na stanowisku, Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w wiodącej na rynku Agencji Pracy Tymczasowej, Bardzo dobrą atmosferę pracy, Długofalową współpracę, Niezbędne narzędzia do pracy, Możliwości rozwoju.