Specjalista ds. kadr i płac

  • Branża: Human Resources
  • Lokalizacja: Głogów, dolnośląskie
  • Ważna: od 18.11.2017 do 03.12.2017

Opis stanowiska pracy: Kompleksowa obsługa pracowników pod kątem dokumentacji kadrowej, Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy zgodnie z Kodeksem Pracy, Sporządzanie i weryfikacja list płac, Prowadzenie oraz rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników, Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników tj. akta osobowe, umowy cywilnoprawne, Sporządzanie dokumentów do ZUS, GUS, PEFRON, US, Merytoryczne wsparcie menedżerów w zakresie spraw personalnych, Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego oraz ubezpieczeń społecznych i właściwe ich zastosowanie w praktyce, Współpraca z działem HR.

Wymagania: Doświadczenia na podobnym stanowisku min. 2 lata, Wykształcenia średniego (preferowane wyższe), Bardzo dobrej znajomości programu Płatnik, Praktycznej znajomości prawa pracy, przepisów prawa podatkowego oraz ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, Dobrej znajomości pakietu MS Office, Bardzo dobrej organizacji pracy, odpowiedzialności i kreatywności, Zdolności organizacyjnych.

Oferujemy: Stabilne zatrudnienie i wynagrodzenie, Samodzielne stanowisko pracy, Możliwości rozwoju zawodowego poprzez szkolenia zewnętrzne i dostęp do portali branżowych, Przyjazną atmosferę w zgranym zespole, Pakiet benefitów.