Sales Manager w branży medialnej

  • Branża: Kadra zarządzająca
  • Ważna: od 18.11.2017 do 23.11.2017

Obowiązki: Sprzedaż produktów medialnych (komunikacyjnych), dostępnych w ramach projektu realizowanego przez firmę, Wyszukiwanie i pozyskiwanie klientów, Utrzymywanie stałych relacji handlowych, Prezentowanie oferty, dopasowywanie jej do potrzeb klienta, Wymagania: 3 – 5 lat doświadczenia w sprzedaży mediów do dużych klientów bezpośrednich, Znajomość rynku mediowego, Umiejętność samodzielnego przygotowywania rekomendacji, Znajomość power point / keynote, Umiejętność komunikacji z klientem, Samodzielność, Nastawienie na realizację celów Relacyjność, otwartość, pewność siebie. Oferujemy: Zatrudnienie w oparciu o współpracę B2B, Niezbędne narzędzia pracy, Samodzielne stanowisko z możliwością organizacji swojego czasu pracy, Możliwość rozwoju i poszerzania swoich kompetencji, Pracę w młodym, ambitnym zespole, Szkolenia wdrażające