Konsultant ds. Telefonicznej Sprzedaży i Obsługi Klienta

  • Branża: Sprzedaż
  • Ważna: od 02.10.2017 do 25.10.2017

Szukamy ludzi otwartych, komunikatywnych, którzy potrafią budować relacje. Cenimy entuzjazm, samodzielność, wysoką motywację i pracowitość.

 

Co będzie należeć do Twoich zadań: Telefoniczna sprzedaż produktów i profesjonalna obsługa Klienta, Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami, Realizacja planów sprzedażowych, za które wypłacimy Ci premię.

Czego od Ciebie oczekujemy: Przede wszystkim zaangażowania i motywacji do pracy oraz ciągłego podnoszenia swoich kompetencji, Umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych, to znaczy łatwości w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych, komunikatywności, miłego głosu, poprawnej dykcji, wysokiej kultury osobistej Zorientowania na wynik sprzedażowy oraz wysoki poziom obsługi Klienta! Żyłki handlowca, który potrafi pogodzić potrzeby Klienta z zyskiem firmy i potrafi budować trwałe relacje handlowe, Poczucia humoru i dystansu do siebie oraz umiejętności przyjmowania informacji zwrotnej Umiejętności prowadzenia samochodu (prawo jazdy kategorii B).

Twoim dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej, obsłudze Klienta lub w handlu detalicznym.

Możliwość rzeczywistego rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach produktowych, sprzedażowych oraz kompetencji osobistych Oferujemy umowę o pracę (miesięczne wynagrodzenie podstawowe) oraz czytelny system premiowy uzależniony od jakości Twojej pracy i uzyskiwanych wyników Pracę, w zgranym, małym zespole i miłej atmosferze.