Doradca ds. obsługi klienta

  • Branża: Sprzedaż
  • Lokalizacja: Żary, lubuskie
  • Ważna: od 06.10.2017 do 22.10.2017

Uprzejme i sprawne udzielanie informacji na temat asortymentu oraz aktualnych promocji a także wystawianie faktur na prośbę klientów oraz przyjmowanie reklamacji.

• Znajomość obsługi komputera w zakresie MS Word i MS Excel • Uprzejmość, komunikatywność i zorientowanie na wysoki poziom obsługi klienta • Umiejętność pracy w zespole • Odpowiedzialność, samodzielność, i zaangażowanie w pracę • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

• Dynamiczną i interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • Szeroki pakiet szkoleń na stanowisku pracy • Duże możliwości rozwoju zawodowego (80% kadry kierowniczej w naszych sklepach pochodzi z awansów wewnętrznych) • Możliwość wzięcia udziału w programach rozwojowych na inne stanowiska pracy • Elastyczne godziny pracy (możliwość pracy w weekendy) • Zniżkę 10% na każdorazowe zakupy w Tesco dla pracowników z 6-miesięcznym stażem pracy   w ramach Programu Klientowskiego Clubcard oraz 20% zniżki na posiłki w sieci Bistro • Dodatkowe świadczenia (bony świąteczne do wysokości 700 zł, bony okolicznościowe na rozpoczęcie   roku szkolnego, wyprawka na okoliczność urodzenia dziecka, upominki jubileuszowe za staż pracy) • Pracę dla osób pełnoletnich w każdym wieku • Osoby niepełnosprawne są mile widzianymi kandydatami