Romanse biurowe - stan na rok 2010

Według nowego badania, strzały Kupidyna trafiły ponad połowę pracowników w biurze i całkiem wiele z nich okazało się celnych.

Zgadnijcie, gdzie poznałam mojego męża. W pracy. A dokładnie w windzie. Nie pracowaliśmy razem. Ja pracowałam w nowojorskim biurze wiadomości PBS, a on robił projekty graficzne dla lokalnej stacji WNET. Pracował jako wolny strzelec dla mojego pracodawcy i codziennie chodziliśmy do pracy w tym samym budynku.

Na zdjęciach: Romanse biurowe - stan na rok 2010

Jak mieć udany romans w pracy

Jak najlepiej wykorzystać stanowisko, na którym się ugrzęzło?

Spraw, aby Twoje marzenia się spełniły

Jak przetrwać degradację zawodową?

Jesteśmy typowym przypadkiem. Jak pokazują wyniki szóstego corocznego sondażu na temat biurowych romansów przeprowadzonego na stronie Vault.com, romanse w miejscu pracy nawiązuje 60 proc. pracowników. W sondażu wzięło udział 1050 osób z wielu różnych branż, m.in. bankowości i służby zdrowia. Jak pokazują jego wyniki, Kupidyn dobrze się czuje w amerykańskich biurach pomimo kiepskiej koniunktury. Niemal 70 proc. respondentów powiedziało, że recesja nie wpłynęła negatywnie na żarliwość ich romantycznych zapałów w biurze. A ponad 64 proc. twierdzi, że miało biurowy romans w przeszłości i nie zawahałoby się przed nawiązaniem kolejnego.

Ankieta zawiera kilka pikantnych szczegółów. Najciekawszy z nich jest fakt, że 6 proc. osób przyznających się do schadzek w biurze zostało przyłapanych in flagranti. 31,6 proc. osób, które miały biurowe romanse, przyznaje, że skonsumowały go w miejscu pracy.

Kolejne pikantne statystyki: 53,2 proc. respondentów twierdzi, że zna żonatych lub mężatki, którzy mieli romans biurowy, a 40,4 proc. mówi, że zna mężów lub żony, którzy przeżyli romanse na delegacjach.

Jak radzić sobie z konfliktami w pracy?

Susan Adams

Reklama
Forbes
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »