Procter & Gamble – kolejna inwestycja w Polsce i nowe miejsca pracy

Procter & Gamble (P&G) otworzył w Warszawie Europejskie Centrum Planowania i Logistyki, w którym będzie pracować około 500 osób. To kolejny etap w 20-letniej historii inwestycji P&G w naszym kraju. W tym czasie firma zainwestowała w Polsce ponad 4 miliardy złotych i stworzyła tysiące miejsc pracy.

Europejskie Centrum Planowania i Logistyki P&G w Warszawie odpowiada za kompleksowe zarządzanie łańcuchem dostaw w 100 krajach, od planowania surowców aż po dostarczenie gotowego produktu do odbiorcy. Dzięki temu, produkty będą mogły szybciej i sprawniej trafiać do detalistów, a finalnie do konsumentów.

- Warszawa była optymalną lokalizacją dla nowego Centrum ze względu na nasze wcześniejsze inwestycje w kraju, bliskość do pozostałych rynków, sprzyjający klimat inwestycyjny stworzony przez polskie władze oraz dostęp do dobrze wykształconych i utalentowanych pracowników - wyjaśnia Yannis Skoufalos, Global Product Supply Officer P&G.

Reklama

Trwa rekrutacja pracowników do nowo otwartego Centrum, ze szczególnym naciskiem na absolwentów uczelni technicznych oraz specjalistów z kilkuletnim doświadczeniem.

Europejskie Centrum Planowania i Logistyki P&G jest kolejnym z szeregu przedsięwzięć, który 20 lat temu rozpoczął się od powstania fabryki Pampers na warszawskim Targówku. Dziś w Polsce działają nie tylko cztery fabryki eksportujące do ponad 100 krajów, ale także Biuro Główne, w których skład wchodzą biura i centrum usług biznesowych. W Polsce P&G zatrudnia ponad 3500 osób.

- P&G jest ważnym inwestorem i partnerem dla polskiej gospodarki. Doceniamy skalę inwestycji firmy w naszym kraju, które zaowocowały powstaniem tysięcy miejsc pracy. Nowa inwestycja potwierdza, jak silne i trwałe jest zaangażowanie firmy w Polsce - mówi Monika Piątkowska, wiceprezes Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych.

- Jesteśmy dumni z naszych dotychczasowych osiągnięć w Polsce i ciągłego rozwoju - podkreśla Marek Kapuściński, Wiceprezydent i Prezes Zarządu P&G w Polsce i Europie Centralnej. - Sukces zawdzięczamy przede wszystkim konsumentom, którzy codziennie obdarzają zaufaniem nasze marki. Warto podkreślić, że do rozwoju inwestycji P&G w Polsce przyczyniła się dobra współpracy z polskimi władzami i Łódzką Specjalną Strefą Ekonomiczną. Pozostajemy oddani Polsce i polskim  konsumentom - dodaje Marek Kapuściński.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »