Praca zdalna dla firmy z listy Fortune 500 – Crossover znajdzie polskich specjalistów

Polscy specjaliści od lat są łakomym kąskiem dla wielkich zagranicznych korporacji. Naszych ekspertów wyróżnia doświadczenie, wiedza i wysokie kwalifikacje. Polski oddział firmy Crossover zajmie się poszukiwaniem ekspertów z branż: IT, finansów, czy kadr zarządzających dla globalnych firm z listy Fortune 500. Największą zaletą takiego zatrudnienia jest praca zdalna - za amerykańskie stawki.

Polscy specjaliści - amerykańskie wynagrodzenie

Firmy poszukują najlepszych i zdają sobie sprawę, że nie każdy ekspert poświęci dom, rodzinę i najbliższych, żeby zmienić miejsce pracy i przenieść się np. na inny kontynent. Polska może pochwalić się dostępnością wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów, posiadających dyplomy renomowanych uczelni. Był to jeden z głównych argumentów, dlaczego firma Crossover postanowiła umieścić swoje przedstawicielstwo w naszym kraju. Międzynarodowa korporacja Crossover wprowadza nowoczesne standardy zdalnego zarządzania i budowania międzynarodowych karier. Ich najważniejszą usługą są rozwiązania z zakresu Remote Work, czyli możliwości pracy zdalnej niekoniecznie w placówce firmy.

Reklama

- W dobie globalizacji rynek pracy nie posiada żadnych barier. Model Remote Work pozwala na wieloletnie, pełnoetatowe zatrudnienie z dowolnego miejsca na ziemi. Jego największą zaletą jest system płacowy, który opiera się na zasadzie standaryzacji wysokości pensji. Pracując w polskich warunkach, otrzymujemy amerykańską pensję. Dzięki temu specjaliści mają możliwość pełnoprawnego, długoterminowego zatrudnienia, w przeciwieństwie do freelancingu. Nasza firma planuje zatrudnić przynajmniej 1000 polskich specjalistów - mówi Per Markus Törnberg, Country General Manager w firmie Crossover Poland.

Jak działa Crossover?

Crossover ma swoje korzenie w Stanach Zjednoczonych. W ubiegłym roku firma postanowiła powołać Country General Managerów, którzy piastują swoje stanowiska na całym świecie. Od listopada do listy pierwszych krajów zarządzanych przez Country General Managerów dołączyła: Polska, Rumunia, Ukraina, Rosja, Turcja oraz Pakistan. Zadaniem Country General Managerów jest nadanie nowego wymiaru w sposobie rekrutacji najlepszych specjalistów na rynku. Stali się oni ambasadorami marki i wspierają w procesie rekrutacji i poszukują wykwalifikowanych kadr.

Samym procesem poszukiwania pracodawców zajmuje się grupa międzynarodowych specjalistów. Negocjują oni warunki z największymi firmami z listy Fortune 500 i prezentują ofertę firmy, która posiada w portfolio najlepszych ekspertów z całego świata. Korporacje, nawiązując taką współpracę są w stanie zapłacić kilka procent marży, która jest dużo niższa niż w przypadku usług outsourcingowych. - Marża za nasze usługi to 10 proc. wynagrodzenia danego pracownika. Marżę w pełni pokrywa pracodawca poszukujący danego specjalisty. Dodatkowo Crossover oferuje również pakiet szkoleń, zajmuje się kadrami, zarządzaniem, płatnościami i narzędziem Work Smart. Crossover opracowało dedykowane interaktywne narzędzie o nazwie Work Smart, które pomaga zdalnym pracownikom bardziej efektywnie zarządzać swoim czasem i swoim środowiskiem pracy, manager ma także wgląd, nad czym dany specjalista pracuje - dodaje Törnberg.

Około 60 proc. oferowanych przez firmę Crossover miejsc pracy dotyczy branży IT (głównie ekspertów ds. programowania). Pozostałe oferty dotyczą m. in. finansów, księgowości, marketingu, kadry zarządzającej oraz grafiki komputerowej.

Wielopoziomowy proces rekrutacji

Proces rekrutacji jest surowy, wielopoziomowy i opiera się na serii specjalistycznych testów, które mają za zadanie sprawdzić wiedzę i umiejętności danego kandydata.

Specjalista z zakresu IT sam rejestruje się w systemie. Tak rozpoczyna proces jego rekrutacji. Następnie musi on przejść dwugodzinny test wielokrotnego wyboru. Kolejnym krokiem jest test z zakresu kodowania. Po zaliczeniu testów kandydat przechodzi przez weryfikację z reprezentantem firmy Crossover. Ostatnim krokiem jest rozmowa z rekruterem firmy, która finalnie chce zatrudnić daną osobę.

Rekrutacja na pozostałe stanowiska, niezwiązane z IT posiada inną, opisową formę. Pierwszym krokiem jest standardowo zapisanie się w systemie. Następnie należy udzielić odpowiedzi na pięć pytań dotyczących stanowiska. Kolejnym etapem jest weryfikacja przez opiekuna firmy Crossover. Przedostatnim krokiem dzielącym kandydata od zatrudnienia jest rozmowa z rekruterem firmy, do której aplikuje dana osoba.

 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »