​Luxoft przekroczył poziom tysiąca pracowników w Polsce i zatrudni kolejnych

Międzynarodowa korporacja Luxoft zajmująca się outsorcingiem IT przekroczyła poziom tysiąca pracowników zatrudnionych w Polsce. W tym roku planowane jest przyjęcie kilkuset osób w biurach firmy w Krakowie i Wrocławiu.

Jak podkreślił w czwartek Wojciech Mach, dyrektor zarządzający Luxoft Poland, dzięki przekroczeniu progu tysiąca osób firma dołączyła do wąskiego grona największych inwestorów IT w Polsce.

- W ciągu zaledwie dwóch i pół roku liczba pracowników Luxoft w Polsce wzrosła czterokrotnie - zaznaczył Mach.

Dodał, że praca nad coraz bardziej zaawansowanymi projektami pozwala zwiększyć prognozę zatrudnienia na ten rok wynoszącą do tej pory 1,2 tys. pracowników do końca 2015 roku w centrach w Krakowie i Wrocławiu. - Już teraz wiemy, że zatrudnienie będzie znacznie wyższe od prognozowanego - ocenił dyrektor.

Luxoft rekrutuje m.in. programistów z różnorodnych miast w Polsce do swoich ośrodków w Krakowie i Warszawie. Oferuje im pakiety relokacyjne, umożliwiające aklimatyzację w nowym miejscu.

Przemysław Berendt, globalny wiceprezes Luxoft ds. marketingu ocenił, że rosnące zaangażowanie Luxoft w Polsce jest ważną częścią rozwoju firmy na całym świecie. - Polska to integralna część naszej globalnej sieci biznesowej, która obejmuje region Azji i Pacyfiku, Zachodnią i Wschodnią Europę, Południową Afrykę, Meksyk i Amerykę Północną - poinformował.

Luxoft to globalny dostawca usług IT, notowany na nowojorskiej giełdzie (NYSE). Programiści firmy świadczą usługi m.in. dla wiodących światowych banków inwestycyjnych, liderów branży motoryzacyjnej czy lotniczej. Dziś zatrudnia ona ponad 9 tys. osób w 27 biurach na całym świecie. W Polsce firma działa od 2010 roku.

Reklama
PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »