Infosys i Fujitsu zatrudnią w Łodzi 750 osób

​Będzie praca dla 750 osób w Łodzi - informuje "Puls Biznesu". Pracowników chcą zatrudnić firmy Infosys i Fujitsu.

W poczet działających w Polsce centrów BPO, w których zatrudnienie przekracza 2 tys. osób, właśnie wszedł Infosys. Tak dużych ośrodków jest w Polsce niewiele - to m.in. wrocławskie centra IBM (prawie 3,5 tys.), HP (2,5 tys.) czy Credit Suisse (2,5 tys.).

Infosys BPO Poland jest dziś największą jednostką firmy poza granicami Indii. W ubiegłym roku działająca w Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej polska spółka powiększyła zespół o 800 osób i obiecuje więcej.

"W kwietniu do naszego zespołu dołączył dwutysięczny pracownik. Portfolio marek, dla których pracujemy, ciągle rośnie, musimy więc zatrudniać kolejnych specjalistów. Nasze plany tylko na ten rok to kolejnych 400-500 osób" - mówi Agnieszka Jackowska-Durkacz, członek zarządu Infosys BPO EMEA i dyrektor zarządzająca Infosys BPO Poland.

Reklama

Firma poszukuje zarówno finansistów, jak i ekspertów od zakupów, zarządzania bazami danych czy obsługi procesów i wdrożenia projektów z obszaru SAP. Na zatrudnienie mogą liczyć zarówno specjaliści z kilkuletnim doświadczeniem, jak i osoby wchodzące na rynek pracy. Kandydaci muszą jednak doskonale znać języki obce, tj. francuski, niemiecki, holenderski, hiszpański, włoski lub szwedzki.

Infosys BPO Poland działa w Łodzi od 2007 roku, kiedy to firma przejęła Europejskie Centrum Usług Księgowych Philips.

Dobre wieści ma też Fujitsu Technology Solutions. Spółka odebrała zezwolenie na drugi projekt w łódzkiej strefie. Będzie on polegać na rozbudowie firmy i wprowadzeniu nowych usług. Spółka obiecuje zainwestować do końca 2017 r. co najmniej 1,5 mln zł i zwiększyć zatrudnienie z 529 do 779 osób.

PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »